استاندار چهارمحال و بختیاری: این استان تاکنون در وضعیت هشدار کرونایی قرار نگرفته است

12:04 - 22 تير 1399
کد خبر: ۶۳۶۷۶۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون در وضعیت قرمز و هشدار کرونایی قرار نگرفته‌ایم، گفت: تعطیلات اخیر باعث افزایش تردد مسافران به استان و افزایش آمار مبتلایان و بستری‌های ناشی از کرونا شد که به‌سرعت این وضعیت را کنترل کردیم.
استاندار چهار محال و بخیتاریاقبال عباسی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت و روند ابتلاء به کرونا در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون در وضعیت قرمز و هشدار کرونایی قرار نگرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه تعطیلات اخیر باعث افزایش تردد مسافران به استان شد، افزود: در این ایام مسافران زیادی از استان‌های اصفهان و خوزستان به چهارمحال و بختیاری آمدند که آمار مبتلایان و بستری‌های ناشی از کرونا در سطح استان افزایش یاقت اما خوشبختانه تعداد فوتی‌ها ثابت بود.

استاندار چهارمحال و بخیتاری خاطر نشان کرد: برای مهار روند روبه رشد بیماری کرونا، جلساتی را برگزار کردیم و سریعاً مصوبات و دستور العمل‌هایی را در سطح استان اجرایی کردیم  که وضعیت بهتر شد؛ چنانچه هم اکنون هیچ‌کدام از شهر‌های ما در وضعیت قرمز قرار ندارند. 

عباسی گفت: نظارت سختگیرانه‌ای را در سطح استان در دستور کار قرار داده‌ایم تا مردم را تشویق به رعایت جدی دستورالعمل‌ها کنیم تا خدایی نکرده به سمت وضعیت هشدار و قرمز کرونایی نرویم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *