دیدار مسئول آموزش‌‎های پایه استعدادیابی وزارت ورزش با مسئولان فدراسیون بوکس

14:55 - 22 تير 1399
کد خبر: ۶۳۶۸۹۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
حسن رنگرز با حضور در فدراسیون بوکس با مسئولان این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

- طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون بوکس، حسن رنگرز سرپرست اداره کل توسعه آموزش‌‎های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (یکشنبه) با حسین ثوری رییس و حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون بوکس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه که در محل فراسیون بوکس برگزار شد، رنگرز از اهمیت حوزه استعدادیابی و آموزش صحبت کرد و فدراسیون بوکس را یکی از مجموعه های موفق در این زمینه دانست و گفت: باید از زحمات فدراسیون بوکس قدردانی کنم که یکی از بهترین ها در زمینه آموزش و استعدادیابی بوده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

سرپرست اداره کل توسعه آموزش‌‎های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش، تصریح کرد: در صورت فراهم بودن شرایط، بهمن ماه مسابقات استعدادهای برتر را برگزار می کنیم و توقع داریم استعدادهایی که از دل این رقابتها بیرون می‌آیند مورد حمایت فدراسیون قرار بگیرند تا در المپیک سنگال از همین نفرات استفاده کرده و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

همچنین حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس هم ضمن تشکر از حضور رنگرز در محل فدراسیون اظهار داشت: فدراسیون بوکس در تمامی زمینه‌ها با وزارت ورزش همکاری و تعامل کامل داشته است. امیدوارم بتوانیم در زمینه استعدادیابی هم موفق بوده و روند حرکت مثبت خود را ادامه دهیم.

ثوری عنوان کرد: درخت ورزش در آموزش و استعدادیابی آبیاری می‌شود و یقین دارم با حضور مدیران جوان و کاربلدی مانند رنگرز آینده ورزش ایران در این زمینه روشن خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *