دو تصادف و دو فوتی در بامداد امروز

11:00 - 23 تير 1399
کد خبر: ۶۳۷۰۷۳
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات دو تصادف در بامداد امروز را اعلام کرد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با میزان گفت:  ساعت ۰۲:۳۳ امروز دوشنبه  در مسیر شرق به غرب همت محدوده شیخ بهایی یک دستگاه سواری تیبا در حرکت بوده که به علت عدم توجه به جلو با قسمت عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه سرنشین سواری تیبا یک  زن حدوداً ۷۰ ساله در محل فوت و راننده نیز مصدوم شد که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: رانندگان در هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی می‌گردد مانند استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن خودداری کرده و در هنگام خستگی و خواب آلودگی در یک محل امن توقف نموده و پس از استراحت کافی به حرکت خود ادامه دهند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

سرهنگ مومنی گفت: ساعت ۰۵:۴۵ امروز دوشنبه  در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی محدوده شهرک شهید بهشتی یک دستگاه کامیون ولوو در حال حرکت بوده که به علت عدم توجه به جلو با قسمت عقب یک دستگاه سواری رنو L۹۰ برخورد می‌کند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب ادامه داد: این برخورد، باعث انحراف سواری میگردد و راننده سواری به علت نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شده که سر راننده به گاردریل اصابت نموده و در محل حادثه فوت می‌کند.

سرهنگ مومنی ادامه داد: رانندگان در هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی می‌گردد مانند استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، ... خودداری نمایند و در هنگام خستگی و خواب آلودگی در یک محل امن توقف نموده و پس از استراحت کافی به حرکت خود ادامه دهند.

وی بیان کرد: رانندگان در هنگام رانندگی کمربند ایمنی خود را بسته نگهدارند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: پلیس تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *