بیرانوند: همین الان هم دلم برای کل تیم تنگ شده است/ روزی بازمی‌گردم و مدال قهرمانی‌ام را می‌گیرم

13:23 - 23 تير 1399
کد خبر: ۶۳۷۱۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان پیشین پرسپولیس گفت: مطمئنا روزی که دوباره به ایران بازگردم، به باشگاه پرسپولیس می‌روم و مدال قهرمانی‌ام را می‌گیرم.

علیرضا بیرانوند دقایقی قبل از شروع پرواز بامدادی به سمت بلژیک در گفت‌وگو با میزان، در خصوص جدایی‌اش  از پرسپولیس اظهار داشت: برای شروع روز‌های سخت از ایران می‌روم. دوست داشتم فصل را با پرسپولیس تمام کنم، ولی این فرصت را به لحاظ قانونی نداشتم. امیدوارم پرسپولیسی‌ها من را فراموش نکنند. مطمئنا روزی که دوباره به ایران بازگردم، به باشگاه  پرسپولیس می‌روم و مدال قهرمانی‌ام را می‌گیرم.

وی درباره اینکه بوژیدار رادوشویچ قرار است فعلا جانشین او در این تیم باشد، تصریح کرد: او پسر بسیار خوبی است. ما چهار سال کنار هم بودیم، اما از این به بعد شرایط برای ما سخت می‌شود. هواداران باید همان‌طور که طی این سال‌ها من را تشویق کردند، رادوشویچ را هم حمایت کنند. امیدوارم پرسپولیس با حضور او به مشکل نخورد. قطعا فنایی و دیگر مربیان هم بهترین شرایط را برای پرسپولیس رقم می‌زنند.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در مورد اینکه چرا قبل از رفتنش در تمرین پرسپولیس حضور پیدا نکرد، گفت: اتفاقا گل‌محمدی هم به من زنگ زد و گفت که در تمرین حاضر شوم، اما با وجود اینکه خیلی تلاش کردم زودتر هماهنگی‌ها را انجام دهم، اما نشد. همین الان هم دلم برای کل اعضای تیم تنگ شده است. مطمئنا برای اردوی تیم ملی که به ایران بیایم با همه بچه‌ها خداحافظی گرمی می‌کنم.

بیرانوند در پایان در خصوص اینکه چرا روز جمعه با وجود حضور در فرودگاه به بلژیک نرفت، خاطرنشان کرد: همه کار‌ها انجام شده بود و مشکل ویزا هم برخلاف صحبت‌های مطرح شده نداشتم. یک مشکل شخصی و اداری پیش آمده بود که آن را حل کردم و همه چیز دوباره روی روال افتاد. البته فکر می‌کردم زمان پروازم سه‌شنبه باشد ولی این اتفاق رخ نداد و بامداد امروز (دوشنبه) رفتنی شدم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *