رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سینما چاره‌ای جز اکران آنلاین ندارد/مسعود ده‌نمکی «دادِستان» را کلید زد

17:30 - 01 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۰۰۰۷
یکمین روز از مرداد ماه ۹۹ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اظهار نظر حمیدرضا پگاه درباره اکران آنلاین فیلم‌های سینما‌یی اشاره کرد.

- یکمین روز از مرداد ماه ۹۹ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اظهار نظر حمیدرضا پگاه درباره اکران آنلاین فیلم‌های سینما‌یی اشاره کرد.

تیتر

«خانه امن» روایتی متفاوت از داستان داعش است/سینما چاره‌ای جز اکران آنلاین ندارد

بازیگر فیلم «دیدن این فیلم جرم است» گفت: در سریال «خانه امن» نقش «کمال» را ایفا می‌کنم، کمال یک مامور امنیتی است، روایت این سریال درباره فعالیت گروهک تروریستی داعش بوده و در این زمینه داستان کاملا متفاوت و جذابی را دنبال می‌کند.

حمیدرضا پگاه در گفت‌وگو با ، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال تلویزیونی «خانه امن» به کارگردانی «احمد معظمی» هستم، این سریال طی ماه‌های گذشته وارد مرحله فیلمبرداری شده و همچنان کار من در آن ادامه دارد. 

وی درباره نقش خود در این سریال اذعان کرد: در این اثر نقش «کمال» را ایفا می‌کنم، کمال یک مامور امنیتی است، روایت این سریال درباره فعالیت گروهک تروریستی داعش است و در این زمینه داستان کاملا متفاوت و جذابی را دنبال می کند. 

«خانه امن» روایتی متفاوت از داستان داعش است/سینما چاره‌ای جز اکران آنلاین ندارد

بازیگر فیلم «دیدن این فیلم جرم است» درباره مضمون سریال تلویزیونی «خانه امن» اظهار کرد: داستان این سریال بسیار متفاوت است و امیدوارم مخاطب هم بتواند با آن ارتباط خوبی برقرار کند، داستان «خانه امن» به دلیل اتفاقات معاصری که در آن مطرح شده جذابیت‌های خاص خود را برای مخاطبان دارد. 

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

علیزاده نیلی: «رقص دلفین‌ها» روایتی از تلاش من برای رسیدن به شهادت است

یک نویسنده کتاب گفت: من از خدا در خواست کرده بودم که فیض شهادت را به من عطا کند در حالی که آرزوی من شهادت و رسیدن به بهشت بود بنابراین دریافتم که فیض شهادت یعنی ثواب شهادت و نه خود شهادت، اما به هر حال خداوند آنچه به زبان آورده بودم را برایم مهیا کرد. 

غلامرضا علیزاده نیلی در گفت‌وگو با پیرامون کتاب «رقص دلفین‌ها» گفت: کتاب «رقص دلفین‌ها» مجموعه‌ای از خاطرات من است که روز‌های ابتدای انقلاب اسلامی در نیروی هوایی، جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و پایان جنگ تحمیلی را روایت می‌کند خاطراتی که در جای خود جذاب و خواندنی هستند.

وی به بخش اول کتاب «رقص دلفین ها» اشاره و بیان کرد: با شروع درگیری‌ها در کردستان جزو اولین گرو‌ه خلبانانی بودیم که با هلی‌کوپتر همراه با شهید شیرودی به کردستان رفیم و شاهد اتفاقات بسیاری بودیم، بعد از غائله در کردستان جنگ در جنوب اوج گرفت، لذا به اهواز انتقال پیدا کردم و تا پایان جنگ تحمیلی نیز در آنجا بودم، از حدود ۲۰۰۰ ساعت پروازی که داشتم ۱۴۰۰ ساعت آن در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس رقم خورد. در طی آن سال‌ها هلی‌کوپترم بار‌ها مورد اصابت گلوله قرار گرفت، اما هر بار به خواست خدا نجات یافتم و از آن شرایط دور شدم.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مطالعه معرفی آخرین کتب‌ منتشر شده از انتشارات سوره مهر اینجا کلیک کنید

کسانی که به جبهه رفته‌اند خدا را دیده اند///////مصاحبه کتاب

علیزاده نیلی ابراز کرد: هنگامی که در ارتفاعات ماووت بودم توسط نیرو‌های بعثی ۳۹ گلوله به هلی کوپترم  اصابت کرد، اما خداوند متعال کمک کرد تا به شکل معجزه آسا نجات پیدا کردم، من بار‌ها معجزات خداوند را با چشم هایم دیده‌ام و بار‌ها نیز گفته‌ام کسانی که به جبهه رفته‌اند خدا را دیده اند و لطف کرم او را بار‌ها لمس کرده‌اند، در جبه‍‌ها بیش از هر چیز معجزه خداوند متعال دیده می‌شد لحظه‌هایی در طول عملیات‌ها ایجاد می‌شد که منتظر شهادت بودم، اما رخداد‌هایی شکل می‌گرفت که توفیق شهادت از من گرفته می‌شد.

وی پیرامون یکی از مهمترین بخش‌های کتاب «رقص دلفین ها» بیان کرد: خاطره‌ای در یکی از فصل‌های کتاب «رقص دلفین‌ها» در مورد تیربند بودنم بیان کردم در این فصل که به کودکی من گذری دارد بیان کردم وقتی کودکی سه ساله بودم دچار بیماری سختی شدم به حدی که دکتر‌ها گفته بودند او مدت زیادی زنده نخواهد ماند، عمه‌ای داشتم که فرزند نداشت او مرا خیلی دوست داشت و از من مراقبت می‌کرد او نذر کرده بود تا نماز «قسم» برای سلامتی «امام زمان (عج)» را تا آخر عمر بخواند و این کار را تا زمانی که زنده بود انجام داد این موضوع و دیدن برخی معجزات در عملیات‌ها و سالم و زنده ماندن من این باور و اعتقاد را در من تقویت و حتمی کرد که دعای عمه و نذر او برای «امام «زمان (ع)» مرا در پناه خود قرار داده است من معتقدم رمز «تیربندی» و روئین تن شدن من دعا و نمازی بود که برای سلامتی «امام زمان (ع)» از سوی عمه ام خوانده می‌شد، با وجود اینکه آرزوی شهادت داشتم و بار‌ها شهادت هم رزمان و دوستان خودم را در طول عملیات و در مقابل چشمانم دیده بودم، اما من سالم ماندم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

مسعود ده‌نمکی «دادِستان» را کلید زد/ سحر قریشی جلوی دوربین رفت

 تصویربرداری سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود، آغاز شد.

 تصویربرداری سریال «دادِستان» صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور سحر قریشی٬ علیرضا استادی٬ اصغر نقی‌زاده٬ علی رامندی و مهدی عظیمی در سکانس کلانتری در تهران آغاز شد.

این سریال به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید خواهد شد.

سینما چاره‌ای جز اکران آنلاین ندارد/مسعود ده‌نمکی «دادِستان» را کلید زد

در این سریال که پربازیگرترین سریال مسعود ده‌نمکی به شمار می‌رود، ۲۰ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون و ۱۰۰ بازیگر تئاتر ایفای نقش می‌کنند.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

 بیشتر تصویربرداری سریال «دادِستان» در ایران و بخشی از آن در خارج از کشور انجام خواهد شد.

فیلمنامه این سریال که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

شکست سنگین «چهل و هفت» در گیشه سینما/تجمع بازیگران در فیلمی که نمی‌فروشد

 فیلم سینمایی «چهل و هفت» به کارگردانی «احمد اطراقچی» پس از بازگشایی سینماهای سراسر کشور از جمله نخستین آثاری بود که وارد چرخه اکران شد، این فیلم از بازیگران پرتعداد و خوبی برخوردار بود اما در گیشه اتفاق چندان مثبتی را برای خود به ارمغان نیاورد.

بازگشایی سینما‌ها از ابتدای تیر ماه جاری با اکران هشت فیلم آغاز شد، این اقدام تصمیم تازه‌ای بعد از نزدیک به پنج ماه تعطیلی مداوم سالن‌های سینما بعد از شیوع بیماری کرونا بود، تصمیمی که موافقان و مخالفان بسیاری داشت، اما همچنان بعد از گذشت نزدیک به یک ماه در مسیر خود حرکت می‌کند.

در این میان آثار متفاوتی توانستند وارد چرخه اکران شوند، برخی از سینماگران آشتی دوباره مخاطبان با سالن‌های سینما را منوط به اکران آثار مطرح و جذاب می‌دانستند، در این میان و از بین هشت فیلم اکران شده در چرخه اکران سال ۹۹ تنها دو فیلم از مجموعه تولیدات تازه و حاضر در جشنواره فیلم فجر سال گذشته بودند.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

«خوب بد جلف:ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی و فیلم سینمایی «شنای پروانه» ساخته محمد کارت از جمله آثار نسبتا موفق سینما‌ها بعد از بازگشایی بودند، آثاری که توانستند پس از نزدیک به یک ماه اکران به فروشی معادل ۳ میلیارد تومان دست پیدا کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

ساخت سریال «رضا مقصودی» منتفی شد/«آژیر بی‌خطر» را سال آینده کلید می‌زنم

کارگردان فیلم «خجالت نکش» گفت: قرار بود سریال جدیدم را به نویسندگی و کارگردانی خودم برای شبکه سوم سیما بسازم اما به دلیل شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا همه چیز منتفی شد.

رضا مقصودی در گفت‌وگو با ، پیرامون آخرین مراحل ساخت سریال تلویزیونی خود گفت: واقعیت امر همه چیز به طور کامل منتفی شده است، شرایط فعلی شرایطی نیست که بتوان در آن به ساخت اثری فکر کرد. 

وی در همین راستا ادامه داد: قرار بود سریالی را به نویسندگی و کارگردانی خودم برای شبکه سوم سیما بسازم اما به دلیل شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا همه چیز منتفی شده، البته به عنوان کارگردان ممکن است بارها و بارها برخی از آثار به شما پیشنهاد شود اما قرار نیست که همه آنها را بسازیم. 

  • بیشتر بخوانید:
  • آخرین گفت‌وگوی رضا مقصودی پیرامون ساخت «آژیر بی خطر» را اینجا بخوانید

تیتر

کارگردان فیلم سینمایی «خجالت نکش» درباره ساخت فیلم سینمایی «آژیر بی‌خطر» اضافه کرد: واقعیت امر پیش از ساخت سریال جدیدم که تا مراحل پایانی پیش از تولید هم پیش رفته بود به ساخت فیلم «آژیر بی‌خطر» فکر می کردم، منتها به دلیل نبود سرمایه تولید آن در سال جاری را به طور کامل متوقف کردم و احتمالا سال آینده این پروژه را کلید بزنم. 

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *