رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پورموسوی: یک امتیاز دیدار با پیکان به نفع ما بود/ مکوندی: عذاب وجدان دارم

23:22 - 02 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۰۲۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: اینکه در بازی رو در رو با پیکان بازنده نبودیم، خدا را شکر می‌کنیم و علی‌رغم میل باطنی‌مان فکر می‌کنم که این یک امتیاز هم به نفع ما بود.

- سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران، اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*اینکه در بازی رو در رو با پیکان بازنده نبودیم، خدا را شکر می‌کنیم و علی‌رغم میل باطنی‌مان فکر می‌کنم که این یک امتیاز هم به نفع ما بود. جا دارد از تیم پیکان و کادر فنی‌اش نیز تشکر کنم که همه تلاش کردند که یک بازی خوب برگزار شود.

*فشردگی مسابقات و همچنین شرایط وزش بد بازی را خراب کرد. خستگی بازیکنان ما از بازی قبل هم مشهود بود در نیمه اول بازیکنان خودشان نبودند اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. فرصت گل هم داشتیم که با بی دقتی از دست دادیم.

*ما 4 تعویض تهاجمی داشتیم سه مهاجم به میدان فرستادیم اگر بخواهیم مساوی کنیم که مهاجم به میدان نمی‌فرستادیم. با بازیکنانم صحبت کرده بودیم که برای برد در نیمه دوم به میدان برویم. پیکان هم تیم بزرگی بوده و این مسابقه فینالی برای هر دو تیم بود. در این حالت حفظ جایگاه  تیم خوب بود. لنگه کفش در بیابان غنیمت است.

*با هماهنگی که با کادرفنی داشتیم ما یازدهم مرداد با شاهین بوشهر بازی داریم و تیم را تعطیل کرده‌ایم. ما از فردا استراحت می‌کنیم بازیکنان نیاز به استراحت دارند. تمرینات در تهران است و برنامه‌ای برای بازی با استقلال نداریم و تمرینات ما در تهران است. البته به نظرم باید این مسابقه 3 بر صفر شود.

*فاصله دو بازی با شاهین به تیم ما کمک می‌کند. بازیکنان معرفتی بازی می‌کنند اما جای شکر دارد که مسئولان شهری به تیم خوش بین شده اند و امروز بازیکنان با حداکثر توان  شان بازی کردند و اگر چه نبردیم اما  بازیکنان کم کاری نکردند.

*سازمان لیگ بدترین زمان ممکن را برای بازی معوقه انتخاب کرده است و باید بازی معوقه بعد از بازی بیست و هفتم برود نه قبل از آن ما مصدوم زیاد داریم و تلاش می‌کنیم مصدومان  را به بازی برسانیم.

عبدالله ویسی بعد از تساوی بدون گل مقابل پارس جنوبی جم  در نشست خبری حاضر نشد و بهروز مکوندی دستیار او در نشست خبری اظهار داشت: به جز 10 دقیقه اول که صاحب موقعیت گل شدیم از نظر فنی از بقیه بازی راضی نیستیم. انتظار از ما و سایر تیم‌ها بیشتر است اما باید شرایط ما را درک کنند زیرا تعطیلی مسابقات و دوری از تمرینات وارد مسابقات شدیم. 

* هرچه به اتمام مسابقات نزدیک می‌شویم شرایط بدنی بازیکنان هم تاثیرمنفی خودش را خواهد گذاشت و 5 بازیکن ما در این دو هفته از دست دادیم و دو بازیکن را امروز از بازی از دست دادیم و سه بازیکن هم هفته پیش از دست دادیم.

*امیدوارم آنهایی که اصرار داشتند بازی تحت هر شرایطی برگزار شود و سلامت بازیکنان  و ورزشکار برایشان مهم نبود الان به این نتیجه رسیده اند که برخی ورزشکاران ممکن است آینده‌شان را از دست بدهند. من از نظر وجدانی بخاطر این 5 بازیکن درعذابم و امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *