اسلامی: بسکتبال با حضور تیم‌های قدیمی عجین شده/ با هیچ باشگاهی صحبت نکرده‌ام

6:35 - 10 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۱۹۰۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال شیمیدُر قم گفت: به صورت جدی هنوز با هیچ باشگاهی صحبت خاصی انجام نداده‌ام، زیرا اولویت اول من ماندن در تیم شیمیدر است.

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه آیا برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال به جز تیم شیمیدُر از تیم دیگری هم پیشنهاد دریافت کرده است یا خیر، اظهار داشت: شاید به صورت ضمنی گمانه‌های زیادی در رابطه با آینده من صورت گرفته باشد، اما به صورت جدی هنوز با هیچ باشگاهی صحبتی انجام نداده‌ام، زیرا اولویت اول من ماندن در شیمیدُر است.

وی در مورد صحبت‌های مالک شیمیدُر که گفته بود اسلامی گزینه اول ما برای سرمربیگری تیم در فصل آینده است، اینطور توضیح داد: اینکه مالک باشگاه به من اعتماد دارد، نظر لطف اوست زیرا طبیعتاً تمایل اعضای تیم چه بازیکنان و چه کادرفنی هم ماندن در شیمیدُر است. درغوکاسیان، تمام ارکان و نیروهای باشگاه را از خودش می‌داند و متعصبانه از آنها حمایت می‌کند.

*پرداخت‌ مطالبات بازیکنان درحال انجام است

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در مورد اینکه در این شرایط آیا برگزاری لیگ به صورت دوره‌ای بهترین راهکار است یا متمرکز، گفت: با توجه به صحبت‌های انجام شده و اینکه گفته می‌شود چند کشور در آستانه تولید و کشف این واکسن قرار دارند، خیلی خوشبین هستیم بعد از مدتی شرایط به حالت سابق خود برگردد. خوشبختانه مردم هم در این مدت خیلی خوب نکات بهداشتی رعایت می‌کنند. امیدواری زیادی است تا لیگ برای سال جاری هم برگزار شود.

اسلامی با اشاره به پیگیری‌های مالک باشگاه شیمیدر برای پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان اظهار داشت: طی دستور مالک باشگاه پرداخت‌ مطالبات بازیکنان درحال انجام شدن است.

*امیدوارم همچنان شاهد حضور تیم‌های با ریشه‌ در لیگ باشیم

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدُر قم در مورد عدم حضور تیم‌هایی چون پتروشیمی و شهرداری گرگان در لیگ عنوان کرد: امیدوارم باشگاه‌هایی مانند پتروشیمی و شهرداری در لیگ حضور داشته باشند، زیرا به جز این دو تیم، تیم‌های دیگری هم هستند مانند شیمیدُر، مهرام و ... که هویت بسکتبال هستند.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش شود تا جلساتی برگزار و با ارتباطات بیشتر با مسئولان این باشگاه‌ها شرایطی قراهم شود تا همچنان شاهد حضور چنین تیم‌های با ریشه‌ای در لیگ باشیم؛ مهم نیست بودجه آنها در حد چه مبلغی باشد. بسکتبال ایران با نام این باشگاه‌ها عجین شده است؛ یک روزی در گذشته تیم‌هایی مانند پیکان، صباباتری، صنام و ... حضور داشتند، اما اکنون این تیم‌ها دیگر در لیگ حضور ندارند و تنها نامی از آنها بر جای مانده است. ان‌شاءالله تدابیر هوشمندانه‌ای صورت گیرد تا لیگ برتر بسکتبال برای فصل جاری باکیفیت‌تر از سال گذشته پیگیری شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *