رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین خبرها از ساخت سریال «موسی (ع)»/برگزاری باشکوه عزاداری حسینی

17:31 - 08 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۲۰۲۳
هشتمین روز از مرداد ماه ۹۹ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به اظهارات سوسن پرور پیرامون تاثیر کرونا بر روند ساحت مجموعه تلویزیونی «بچه محل» اشاره کرد.

-هشتمین روز از مرداد ماه ۹۹ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به اظهارات سوسن پرور پیرامون تاثیر کرونا بر روند ساحت مجموعه تلویزیونی «بچه محل» اشاره کرد.

تیتر

موج دوم کرونا فیلمبرداری «بچه محل» را متوقف کرد

 بازیگر فیلم مجموعه تلویزیونی «بچه محل» گفت: در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «بچه محل» که ادامه‌ای بر برنامه «محله گل و بلبل» است هست، البته در حال حاضر با توجه به موج دوم بیماری کرونا فیلمبرداری اثر متوقف شده است.

سوسن پرور در گفت‌وگو با ، درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «بچه محل» که ادامه‌ای بر برنامه «محله گل و بلبل» است هست، البته در حال حاضر با توجه به موج دوم بیماری کرونا فیلمبرداری اثر متوقف شده است. 

موج دوم کرونا فیلمبرداری «بچه محل» را متوقف کرد/

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر با پخش قسمت‌های تکراری «بچه محل» روبرو هستیم و امیدوارم بتوانیم به زودی جلو دوربین برویم و ضبط قسمت‌های تازه را آغاز کنیم. فعلا زمان پخش قسمت‌های جدید به هیچ عنوان مشخص نیست. 

بازیگر مجموعه «بچه محل» درباره سختی‌های بازیگری در ایام کرونا اذعان کرد: البته که شرایط برای بازی در این ایام بسیار سخت است اما انصافا گروه بچه محل به طور کامل و بسیار وسواس گونه پروتکل‌های بهداشتی را در هنگام ضبط این اثر رعایت کردند و من به نوعی خیالم در بازیگری راحت بود. 

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

حضور «خورشید» مجید مجیدی در جشنواره فیلم ونیز

 فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و توانست نقدهای بسیار مثبتی را از آن خود نماید، «خورشید» که سیمرغ بهترین فیلم جشنواره فجر گذشته را به دست آورد، بیشتر از هر چیزی تماشاگر را به یاد مجید مجیدی‌ای می‌اندازد که فیلم‌های محبوبی چون بچه‌های آسمان را ساخته بود.

 - فیلم «خورشید» جدیدترین ساخته مجید مجیدی یکی از فیلم‌های بخش رقابتی جشنواره ونیز خواهد بود که برای کسب جایزه شیر طلایی این رویداد سینمایی رقابت خواهد کرد.

همچنین دو فیلم «جنایت بی دقت» به کارگردانی شهرام مکری و «دشت خاموش» از احمد بهرامی نیز نمایندگان سینمای ایران در بخش افق‌های جشنواره ونیز هستند.

«خورشید» مجید مجیدی اثری دغدغه‌مند برای سینمای پساکرونا/////////////////////دوشنبه

هفتاد و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز اولین رویداد مهم سینمایی که پس از بحران جهانی کرونا به صورت فیزیکی از تاریخ ۲ تا ۱۲ سپتامبر (۱۲ تا ۲۲ شهریور ۱۳۹۹) برگزار می‌شود و فیلم ایتالیایی «روابط» ساخته «دنیله لوکه‌تی» افتتاحگر این جشنواره خواهد بود. 

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و توانست نقدهای بسیار مثبتی را از آن خود نماید، «خورشید» که سیمرغ بهترین فیلم جشنواره فجر گذشته را به دست آورد، بیشتر از هر چیزی تماشاگر را به یاد مجید مجیدی‌ای می‌اندازد که فیلم‌های محبوبی چون بچه‌های آسمان را ساخته بود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

کرونا هیچ تاثیری بر ساخت سریال «موسی (ع)» ندارد

 تهیه کننده سریال «موسی (ع)» گفت: کرونا هیچ تاثیری بر ساخت سریال حضرت «موسی (ع)» ندارد و اگر شرایط فراهم شود ما با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پروژه را کلید می‌زنیم.

محمد میرعلایی در گفت‌وگو با ، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه کارگردان و تهیه کننده پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: خدا را شکر وضعیت «جمال شورجه» نسبت به گذشته بسیار بهتر است، وی مراحل تازه درمانی را آغاز کرده و فیزیوتراپی روی وی به خوبی جواب مثبت داده است. 

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر حرکات عضلانی شورجه نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته و از لحاظ روحی نیز به خوبی پیشرفت کرده است، به صورت جسته گریخته به دفتر کار خود رفته و مراحل پیش از پیش تولید سریال «موسی (ع)» را پیگیری و مدیریت می‌کند. 

ساخت پروژه «موسی (ع)» ربطی به کرونا ندارد/توقف تولیدات به نفع تلویزیون نیست///////////////چهارشنبه

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» درباره پیشرفت مراحل ساخت این پروژه اذعان کرد: گروه سازنده این پروژه برای کلید زدن پروژه آمادگی کامل را دارند، منتها باید شرایط به صورت کامل برای تولید سریال «موسی (ع)» آماده شود تا ما این اثر را کلید بزنیم. این پروژه هنوز به صورت رسمی وارد مرحله پیش تولید هم نشده و امیدواریم این اتفاق به زودی میسر شود. 

شود.

وی تاثیر بیماری کرونا بر تولید سریال «موسی (ع)» را اینگونه توصیف کرد: کرونا هیچ تاثیری بر ساخت سریال حضرت «موسی (ع)» ندارد و اگر شرایط فراهم شود ما با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پروژه را کلید می‌زنیم.

میرعلایی در همین رابطه تاکید کرد: از نظر من می‌توان کرونا را کنترل کرد، ما نمی‌توانیم زندگی را متوقف کنیم، تنها نیاز داریم تا با رعایت اصول بهداشتی به راحتی کارمان را انجام دهیم، از نظر من ادامه تولیدات کار درستی است زیرا به هیچ وجه نباید فعالیت‌ها متوقف شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

ارجونی: عزاداری ماه محرم با شکوه هر چه تمام و با حفظ اصول بهداشتی برگزار می‌شود

 ‌رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: ما برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم روش‌های دیرینه‌ای داریم که می‌تواند در این شرایط بسیار کاربردی باشد، به فرض مثال در نوعی از سینه زنی سنتی که در گذشته بسیار دیده می‌شد افراد با فاصله از یکدیگر می‌ایستادند که ما می‌توانیم همان سنت دیرینه را در ایام کنونی زنده کنیم.

یوسف ارجونی در گفت‌وگو با ، درباره رویکرد هیئات و مجالس عزادری حسینی در ماه محرم و صفر امسال با وجود شیوع بیماری کرونا گفت: در قبال چگونگی برگزاری مراسم عزاداری حسینی در دو ماه محرم و صفر برنامه ریزی و جلسات فراوانی صورت گرفته است، ما بار‌ها برای این موضوع به بحث و گفت‌وگو نشسته‌ایم تا بتوانیم شاهد برگزاری با شکوه مراسم‌ عزای حسینی در دو ماه محرم و صفر با حفظ سلامت حاضران باشیم.

ارجونی: عزاداری ماه محرم با شکوه هر چه تمام و حفظ اصول بهداشتی برگزار خواهد شد

وی در همین راستا ادامه داد: ضمن تاکید بر برگزاری مراسم عزاداری «سیدالشهدا (ع)» به عنوان یکی از مهمترین مراسمات سالیانه شیعیان جهان و ایران، ما از سویی به سلامت جامعه اهمیت فراوانی می‌دهیم، نهضت حسینی همواره در گوشت و پوست ما ایرانیان نهادینه شده و امسال هم قویاً بر برگزاری این مراسم مهم اصرار داریم.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

 رئیس سازمان بسیج مداحان با اشاره به تابعیت از ستاد ملی مبارزه با کرونا در برگزاری مجالس و عزاداری‌های مربوط به ماه محرم و صفر اضافه کرد: ما به تمام مردم قول می‌دهیم که برای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری ماه محرم و صفر تمامی پروتکل‌های بهداشتی لازمه را رعایت نماییم.  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *