۴۵ نفر از مراجعین به صورت ویدئو کنفرانس با رییس کل دادگستری استان ایلام دیدار کردند

14:00 - 09 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۲۱۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان ایلام با ۴۵ نفر از به صورت ویدئو کنفرانس دیدار کرد و به بررسی مشکلات آن‌ها پرداخت.

۴۵ نفر از مراجعین به صورت ویدئو کنفرانس با رییس کل دادگستری استان ایلام دیدار کردند - دیدار مردمی علی دهقانی طبق روال هر هفته برگزار شد و وی با ۴۵ نفر از مراجعین به صورت ویدئو کنفرانس گفتگو کردند و به بررسی مشکلات آنان پرداختند.

در حاشیه این دیدار رییس کل دادگستری استان ایلام به اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در استان اشاره کرد و برگزاری جلسات و دیدار‌های مردمی به صورت غیر حضوری و ویدئو کنفرانس را در همین راستا ارزیابی کرد.

دهقانی با اشاره به این که تکریم ارباب رجوع یکی از برنامه‌ها و تأکیدات ریاست قوه قضاییه است، برگزاری ملاقات مردمی مسئولین قضایی را با هدف دسترسی آسان مردم به مسئولان دانست و گفت: در دادگستری مرکز هر هفته به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعین رسیدگی می‌شود.

وی همچنین هدف از برگزاری ملاقات مردمی مسئولان دادگستری استان را افزایش ارتباطات دو سویه مردمی، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و بررسی مشکلات مراجعین و پاسخ گویی صریح و شفاف ذکر کرد.

دهقانی در پایان خاطر نشان کرد: ملاقات‌های مردمی به صورت هفتگی انجام می‌شود و در آن شهروندان مشکلات قضایی خود را مطرح می‌کنند و دستورات لازم صادر می‌شود. مردم در این ملاقات‌ها برخی مشکلات در روند رسیدگی‌ها را مطرح می‌کنند و در صورت نیاز و مشخص بودن تخلفات دستور رسیدگی صادر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *