تلاش دستگاه قضایی برای رفع مشکلات مرتبط با سرمایه گذاری در منیرآباد گرمه

14:00 - 10 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۲۳۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری خراسان شمالی از تلاش دستگاه قضایی برای رفع مشکلات مرتبط با سرمایه گذاری در منیرآباد گرمه خبر داد.

- نشست فوق العاده کمیته فرعی ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عصر روز گذشته به ریاست حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دبیر ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مدیران کل ثبت اسناد و املاک منابع طبیعی، آب منطقه‌ای و امور اراضی استان خراسان شمالی و برخی از سرمایه گذاران محلی و مالکان روستای منیرآباد شهرستان گرمه برگزار شد؛ مهمترین مشکلات مرتبط با اجرای طرح توسعه باغداری و صنایع تبدیلی در این روستا مورد بررسی قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به بازدید میدانی صورت گرفته از محل اجرای این طرح و رویکرد حمایتی قوه قضاییه در سال جهش تولید، کمک به بهبود فضای کسب و کار و اشتغال و همچنین اهتمام جدی در رونق اقتصادی در استان خراسان شمالی را یک وظیفه چه از سوی دستگاه قضایی و چه از سوی دستگاه‌های ذی ربط در حوزه اجرایی عنوان کرد.

وی با تاکید بر تلاش دستگاه قضایی برای رفع مشکلات مرتبط با سرمایه گذاری در منیرآباد گرمه خاطرنشان کرد: باید همانگونه که به امر تولید و سرمایه گذاری و اشتغال توجه داشت به همان نسبت با اتکا به قوانین و مقررات موضوعه و با حساسیت مضاعف صیانت از حقوق عامه به ویژه در حوزه انفال را در دستور کار قرار داد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *