پاشازاده: کنترل بازی را دستمان گرفتیم/فقط من را ترور نکردند؟!

23:59 - 11 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۲۸۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی خوبی بود و از اول بازی کنترل بازی را دستمان گرفتیم.

- مهدی پاشازاده بعد از برتری دو بر صفر مقابل پارس جنوبی جم اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می خوانید:

*بازی خوبی بود و از اول بازی کنترل بازی را دستمان گرفتیم و توانستیم به حریف غلبه کنیم و پاس هایی که در زمین حریف دادیم نزدیک شدیم به دروازه‌شان و دو گل زدیم و در نیمه دوم خیلی باید بیشتر گل می‌زدیم.

*یکسری خطاها را گرفتند که به نظرم خطا نبود و خطایی که وسط زمین اتفاق افتاده بود. همان پنالتی که در سیرجان به ضرر ما پنالتی گرفتند همان صحنه پشت هیجده شد حریف آمد ما صاحب توپ بودیم به صورتی زد که خودش افتاد و خطای بازیکن من را گرفتند.

*در سه روز گذشته در سخت‌ترین روزهای فوتبال من بود چرا که خواستند اسم من را خراب کردند دنبال این بودند که حاشیه درست کردند من قبل از بازی اعلام کردم تأثیری روی من و تیمم نخواهد داشت. از سه روز قبل به بازیکنانم من زنگ زدند و از طریق پلیس فتا پیگیر می‌شویم فقط در این سه روز من را ترور نکردند؟!

*مصطفی ماهی یه پسر صاف و صادق و بچه روستاست امروز مکالماتش را دارم و زنگ زد به من و چهار و پنج روز به من زنگ زدند چرا اعلام نمی‌کنید با شما صحبت کنم من مربی در زمین هستم بیرون کادرپزشکی و بدنساز دارم و کارهای بازیکنان انجام می‌دهد هر جا رفتم و اینجا هم گفتم هر کسی هر چیزی که مصرف می‌کند چون مسئولیتش با پزشک تیم است باید اعلام کند اگر اعلام نکند مشکل خودش است در قراردادها هم آمده است و  و اگر کسی چیزی و داروی مصرف می‌کند باید اعلام کند و گفتند یک آمپول است و تست دوپینگ آقای ماهی مشخص نیست چی هست؛ این بچه رو اذیت نکنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *