پورموسوی: به شدت کمبود بازیکن داریم/ اعتقادی به اشتباهات فردی ندارم

12:11 - 14 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۳۰۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: فروزان به تنهایی مقصر شکست مقابل شاهین نیست چون به اشتباهات فردی اعتقادی ندارم.

سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با میزان، در مورد غیبت در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل شاهین بوشهر، اظهار داشت: به شدت درد معده داشتم و این کسالت به من اجازه نداد در نشست خبری شرکت کنم. از روز قبل از بازی بیماریم شدت گرفته بود و برای نشست خبری قبل از بازی هم درد داشتم، ولی بعد از بازی شرایط به شکلی شد که نتوانستم پاسخگوی سوالات باشم.

وی با اشاره به شکست تیمش در بازی حساس قعر جدولی‌ها مقابل تیم شاهین تصریح کرد: تیم ما با کمبود بازیکن مواجه است. سه دفاع اصلی ما در این بازی نبودند. در پست‌های تخصصی غیبت بازیکنان به شدت به ما صدمه می‌زند. ما دفاع وسط تیم‌مان را نداشتم. از سوی دیگر دفاع راست هم نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: فریبرز گرامی در بازی قبل اخراج شده بود، علی عبدالله‌زاده و بابک حاتمی هم مصدوم بودند. از این رو در هفته‌ای که گذشت به ابتدایی‌ترین شکل ممکن از بازیکنان تیم تست گرفتیم تا ببینیم چه کسی می‌تواند برایمان به عنوان مدافع وسط بازی کند. چهار بازیکن که پست تخصصی‌شان هافبک است با میانگین قدی یک متر را به عنوان مدافعان تیم به میدان فرستادیم. طبیعی است تیم در چنین وضعیتی به مشکل می‌خورد.

پورموسوی با اشاره به اخراج گرامی در بازی هفته قبل، گفت: از ابتدا گفتم گرامی را جریمه می‌کنم، خودش هم پذیرفت. روز بعد از بازی در تمرینات از همبازیانش عذرخواهی کرد. امیدوار بودم بقیه بازیکنان با تلاش‌شان جای خالی غایبان را پُر کنند، ولی متاسفانه وقتی بازی‌ها را به صورت فشرده برگزار می‌کنند جایگزین کردن خیلی سخت است. ضمن این که تیم پارس جنوبی به شدت با کمبود بازیکن روبرو است.

وی در مورد اشتباهات محسن فروزان در جریان بازی با تیم شاهین گفت: اسم برای من مهم نیست. من بازیکنی را به میدان فرستادم که در طول هفته بهتر تمرین کرد و با انگیزه بود. من یک بازیکن را مقصر نمی‌دانم. همانطور که وقتی یک تیم پیروز می‌شود همه تاثیرگذار هستند وقتی یک تیم می‌بازد هم همه مقصرند. فوتبال یک بازی گروهی است و هیچ‌وقت یک نفر مقصر نیست. من مثل برخی که می‌گویند ما به اشتباه فردی باختیم هیچ اعتقادی به اشتباه فردی ندارم چون ما گروهی بازی می‌کنیم و همه در نتیجه آن نقش دارند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد: مقابل شاهین ما فقط به بازیکن نداشتن باختیم. حتی ممکن بود گل‌های بیشتری دریافت کنیم. البته حدود ۲۰ دقیقه به تیم حریف فشار آوردیم، ولی این برای برنده شدن کافی نبود. البته قبول دارم فروزان روی گل دوم مقصر بود، ولی معتقدم هواداران او را به تنهایی مقصر نمی‌دانند. ناراحتی آنها بیشتر به خاطر این است که از دروازه‌بان باسابقه‌ای مثل فروزان توقع آن اشتباه را نداشتند ولی اشتباه هم جزئی از فوتبال است و نمی‌توان یک نفر را مقصر باخت مقابل شاهین دانست.

پورموسوی با اشاره به موقعیت خطرناک تیمش در جدول لیگ برتر، خاطرنشان کرد: شرایط ما نسبت به قبل سخت‌تر شده، ولی ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم بازیکنان را برای بازی بعد آماده کنیم. امیداریم هرچه زودتر وضعیت بازیکنان مصدوم تیم مشخص شود. ضمن این که گرامی را که در بازی با شاهین محروم بود در بازی بعد در اختیار داریم. بابک حاتمی هم به بازی بعد می‌رسد. امیدوارم جواب MRI عبدالله‌زاده هم خوب باشد و او را در بازی بعد در اختیار داشته باشیم تا مهره‌های تیم‌مان کامل شود. من برای تعویض‌ها و حتی ترکیب اصلی با مشکل روبرو هستم و از این جهت صدمه دیدیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *