نحوه فعالیت آموزشگاه‌های علمی در ایام کرونا

9:42 - 18 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۴۷۶۲
مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی گفت: فعالیت مراکز آموزشگاهی تحت پوشش آموزش و پرورش در ایام کرونا بدون ابلاغیه ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش ممنوع است.

نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشگاه‌های علمی در روز‌های کرونایی //چگونگی حضور دانش آموزان در کلاس‌های مراکز آموزشگاهی - باشگاه خبرنگاران نوشت: سعید صالح درباره فعالیت مراکز آموزشگاهی تحت پوشش آموزش و پرورش در ایام کرونا و برگزاری کلاس‌های حضوری در این مراکز بیان کرد: برگزاری هرگونه کلاس حضوری در مدارس و مراکز غیردولتی بدون ابلاغیه ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش ممنوع اعلام شده است.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی ادامه داد: نحوه برگزاری کلاس‌ها در شرایط قرمز و زرد تابع دستورالعمل‌های مراجع مربوطه خواهد بود و دانش آموزان و اولیای آن‌ها می‌توانند نقض این قانون را به ما اعلام کنند تا اقدامات لازم برای آن را در نظر بگیریم.

وی درباره نحوه انعکاس تخلفات مدارس غیردولتی و مراکز آموزشگاهی تحت پوشش آموزش و پرورش اظهار کرد: افراد در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق سامانه رسیدگی به شکایات مردمی به نشانی mosharekatha.ir همچنین از طریق سامانه تلفنی با شماره ۴۳۱۷ موضوع را برای پیگیری به سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اعلام کنند تا در اسرع وقت موضوع پیگیری و در صورت نیاز تمهیدات لازم برای مقابله با تخلفات احتمالی اندیشیده شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *