دلخانی: عزمم را برای کسب مدال جهانی جزم کرده‌ام/ سایر کشتی‌گیران شرایط بهتری نسبت به من ندارند

0:01 - 25 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۶۵۶۲
ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: می‌خواهم قبل از بازی‌های المپیک حتماً مدال جهانی کسب کنم تا توجه کادرفنی را برای حضور در المپیک جلب کنم.

میثم دلخانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیتش، اظهار داشت: علی‌رغم ریسک بالایی که در این شرایط وجود دارد، اما چاره‌ای جز تمرین ندارم و هفته‌ای ۶ جلسه تمرین کشتی و بدنسازی دارم. تمام تمرکزم را برای رسیدن به اهدافم معطوف کرده‌ام و می‌خواهم به خواسته‌هایم در این رشته برسم.

وی ادامه داد: در هفته ۳ جلسه تمرین کشتی و ۳ جلسه تمرینات بدنسازی دارم. تمرینات کشتی را هم به صورت تخصصی انجام می‌دهم و بیشتر روی نقاط ضعفم کار می‌کنم. این روزها فرصت مناسبی است تا نقاط ضعفم را به حداقل برسانم و روی نقاط قوتی که دارم تمرکز کنم.

دلخانی در خصوص برنامه‌هایش برای مسابقات پیش‌رو گفت: عزم خود را جزم کرده‌ام تا دوبنده تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ صربستان را بر تن کرده و به اولین مدال جهانی در رده سنی بزرگسالان برسم. می‌خواهم قبل از رقابت‌های المپیک حتما مدال جهانی کسب کنم تا هم مدالم را گرفته باشم و هم اینکه توجه کادرفنی را برای حضور در المپیک جلب کنم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا تدابیری بیندیشند تا رقابت‌های لیگ برگزار شود. به عنوان کشتی‌گیری که در تمام رده‌های سنی ملی‌پوش بوده و عناوین زیادی از رقابت‌های مختلف به دست آورده‌ام، هیچ منبع درآمدی غیر از حضور در رقابت‌های لیگ ندارم و چشم انتظار برگزاری این رقابت‌ها هستم. سایر کشتی‌گیران هم شرایط بهتری نسبت به من ندارند و از نظر مالی و منبع درآمد با مشکلات فراوانی مواجه هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *