کمربندی شمالی شهر ایلام با اقدامات مدعی العموم روشن شد

2:00 - 28 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۱۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام گفت: به جهت حادثه کمربند شمالی شهر ایلام در سال گذشته، روشنایی کمربند شمالی، این امر در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

کمربندی شمالی شهر ایلام روشن شدافشار خسروی زاد در گفت وگو با میزان از تامین روشنایی کمربند شمالی شهر ایلام خبر داد و گفت: پس از فوت دختر بچه‌ای در حادثه کمربند شمالی شهر ایلام در سال گذشته، به علت نبود روشنایی کمربند شمالی، این امر در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس مدیران اجرایی پای کار آمدند و در جلسات متعددی که با حضور معاون عمرانی استاندار، شهردار ایلام، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام و با حضور بنده انجام گرفت مقرر شد روشنایی کمربند شمالی شهر ایلام تامین شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام تصریح کرد: در اجرای مصوبات، معاون عمرانی استاندار با تخصیص اعتبار، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با در اختیار نهادن تجهیزات و امکانات و شهرداری ایلام هم مسئول نصب این وسایل شد که ماحصل جلسات سال گذشته که به همت دادستانی استان تشکیل شد، به ثمر نشست و خروجی آن تامین روشنایی کمربند شمالی ایلام و رضایتمندی عمومی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *