بختیاری‌زاده: باشگاه در ماجرای کنار گذاشتن رحمتی از من دفاع کرد

17:41 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۳۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: از مدیریت باشگاه تشکر کنم که با حمایت از تصمیم من برای کنار گذاشتن مهدی رحمتی، به نوعی از اصول فوتبال دفاع کردند.

- سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در چارچوب هفته سی‌ام لیگ نوزدهم اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*در ۴، ۵ بازی گذشته، تیم شهر خودرو شایسته پیروزی بود اما به بنا به دلایل مختلف نتوانستیم پیروز شویم.

*درست است که پیروزی در بازی فردا کمک نمی‌کند در جدول بالا برویم اما تلاش مجموعه این است که لیگ را با پیروزی به پایان برسانیم، آن هم در لیگی که سنگین شد و برای بازیکنان دشوار بود.

*تیم نساجی توانسته است در هفته‌های قبل نتایج خوبی کسب کند و از تیم‌های استقلال و پرسپولیس امتیاز بگیرد.

*وظیفه خودم می‌دانم از مدیریت باشگاه و مجموعه شهر خودرو تشکر کنم که به نوعی با حمایت از تصمیم بنده به نوعی از اصول فوتبال دفاع کردند. خیلی راحت بگویم تا زمانی که سرمربی شهر خودرو هستم، هر بازیکنی در چارچوب انضباطی و اخلاقی باشگاه نباشد، هیچ شانسی برای ماندن ندارد. این مسئله رفتار ساده در فوتبال حرفه‌ای است. برای من بازی فردا مهم است.

*سرمربی مسئولیت فنی و انضباطی یک تیم را برعهده می‌گیرد و حتی شکست مقابل پارس جنوبی بدون اینکه با تیم تمرین کرده باشم و در ارنج و تعویض‌ها نقشی نداشتم، مسئولیت باخت را برعهده می‌گیرم.

*هیچ وقت دنبال بهانه نبودم. در بازی‌های قبل، شهر خودرو جزو تیم‌هایی بود که در بازی‌های بزرگ نزدیک به کسب سهمیه بود اما اشتباهات فاحش این شانس را از ما گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *