بررسی مسائل و مشکلات مربوط به واحد‌های صنعتی و تولیدی در ستاد استانی اقتصاد مقاومتی ایلام

0:05 - 03 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۴۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان ایلام در راستای اجرایی کردن مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی ایلام بازدید کرد.

بررسی مسائل و مشکلات مربوط به واحد‌های صنعتی و تولیدی در ستاد استانی ایلامعلی دهقانی در بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی ایلام، حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان و پشتیبانی از سرمایه‌گذاری مشروع را از برنامه‌های اساسی دستگاه قضایی استان عنوان کرد و اظهار داشت: برای رسیدن به شعار سال یعنی جهش تولید، همه مسئولان باید همه جانبه از صنعت، تولید و سرمایه‌گذاری مشروع حمایت کنند وما به عنوان دستگاه قضایی، حمایت ازتولید را دستور کار خود قرارداده ایم.

وی با اشاره به اهتمام دادگستری استان ایلام برای رفع موانع تولید، از بررسی مسائل و مشکلات مربوط به واحد‌های صنعتی و تولیدی در ستاد استانی و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دادگستری خبر داد و گفت: در این ستاد به مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی به‌صورت دقیق و کارشناسی شده و در چارچوب مقررات و قوانین موجود رسیدگی و راهکار‌هایی برای رفع مشکلات و موانع تولید ارائه می‌شود.

رییس کل دادگستری استان ایلام در این بازدید از یک واحد تولید مواد پلیمری که محصولاتی شامل فیلم یک لایه عریض کشاورزی، فیلم شیرینگ و ... با ظرفیت تولید ۱۰۰ درصدی و اشتغال زایی ۲۳ نفر که ۱۰۰ درصد تولیدات خود را صادر می‌کند و یک میلیون دلار در سال ارز آوری برای استان و کشور دارد، بازدید کرد.

گفتنی است رییس کل دادگستری استان و مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان از این واحد تولیدی با اهدای لوح، تقدیر به عمل آوردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *