روند کاهشی ابتلاء به کرونا در استان ایلام/ برخورد با دسته روی و مراسمات عزاداری بدون مجوز

9:18 - 03 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۷۳۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار ایلام با اشاره به روند کاهشی ابتلاء به کرونا در این استان گفت: هیئت‌های عزاداری که می‌خواهند مراسم عزای حسینی را اقامه کنند حتما باید از سازمان تبلیغات اسلامی استان مجوز کسب کنند وگرنه جلوی فعالیت آن‌ها گرفته می‌شود.

استاندار ایلامقاسم سلیمانی دشتکی در گفت وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت ابتلاء به کرونا در استان ایلام گفت: روند ابتلاء به کرونا در این استان با اقدامات صورت گرفته، اطلاع رسانی ها و فداکاری های کادر پزشکی و اجرایی استان روند کاهشی دارد. 

وی ادامه داد: ایام عزاداری سیدالشهدا فرارسیده است، توصیه های لازم در فضای مجازی و صداوسیمای استان جهت یادآوری ضرورت رعایت موارد بهداشتی به شهروندان انجام شده است. 

استاندار ایلام عنوان کرد: هیئت های عزاداری که می خواهند مراسم عزای حسینی را اقامه کنند حتما باید از سازمان تبلیغات اسلامی استان مجوز کسب کنند وگرنه جلوی فعالیت آنها گرفته می شود. 

سلیمانی دشتکی گفت: متأسفانه گزارشاتی از برگزاری مراسم عزاداری در منازل و راه اندازی دسته‌های عزاداری به دست مان رسیده است که قطعاً با بانیان این مراسمات برخورد می کنیم چراکه همه شهروندان دز سطح استان باید به موارد ابلاغی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا برای حفظ سلامت مردم تمکین کنند، حفظ جان تک تک شهروندان برای ما مهم است. 

 

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *