خلعتبری: تا زمانی که سالم باشم بازی می‌کنم!

8:45 - 10 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۷۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک شهر خودرو در مورد شرایط کلی این تیم و برنامه خودش برای آینده به گفت‌وگو پرداخت.

محمدرضا خلعتبری در گفت‌گو با میزان، در مورد شرایط شهرخودرو در فصلی که گذشت، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در فصل نوزدهم که واقعاً هم طول کشید، همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد و مصدومی ندادیم. البته از اینکه نتوانستیم برای سال آینده سهمیه آسیایی بگیریم، ناراحت هستیم و باید بابت این قضیه از هواداران عذر‌خواهی کنیم. امیدوارم در آینده بتوانیم این اتفاق را جبران کنیم.

وی افزود: من در نیم فصل به این تیم اضافه شدم و از این اتفاق بسیار خرسندم. شرایطم خوب بود. توانستم گلزنی کنم و پاس گل بدهم. با این حال معتقدم که می‌توانستیم بهتر از این‌ها باشیم، اما چند مربی عوض شد و تغییر و تحولات زیاد بود.

مهاجم شهرخودرو در پاسخ به این سوال که فصل بعد در شهرخودرو می‌ماند یا خیر، تصریح کرد: من با باشگاه قرارداد دارم اما باید ببینم که در لیست فصل آینده هستم یا خیر. باید دید که باشگاه به دنبال ادامه همکاری با من است یا تصمیم دیگری دارند. واقعیت این است که ما به خاطر شرایط سختی که پیش آمد، نتوانستیم سهمیه آسیایی بگیریم. با این حال، امیدوارم از تیم حمایت شود و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج قابل قبولی بگیریم تا هواداران و مدیران باشگاه خوشحال شوند.

خلعتبری در پایان، درباره اینکه قصد خداحافظی از فوتبال را دارد یا خیر، اضافه کرد: تا موقعی که بدنم جواب بدهد و بتوانم در زمین حضور داشته باشم، بازی می‌کنم و از فوتبال لذت می‌برم. شک نکنید اگر ببینم توان جسمی یا فنی ندارم، فوتبال را کنار می‌گذارم. اگر یک بار دیگر به دوران جوانی برگردم باز هم فوتبال را انتخاب می‌کنم. خدا را شاکرم که فوتبالیست شدم. امیدوارم سالم و سلامت بمانم تا بتوانم باز هم فوتبال بازی کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *