رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۴۸ طرح در استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت

9:36 - 05 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۰۴۲۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حدود ۳۴۸ طرح در هفته دولت در این استان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: ارزش مالی این طرح‌ها در حدود ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.
استاندار چهارمحال و بختیاری:اقبال عباسی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات استانداری چهارمحال و بختیاری در هفته دولت گفت: امسال حدود ۳۴۸ طرح در این استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

وی ادامه داد: ارزش مالی طرح‌هایی که در هفته دولت در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شوند در حدود پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است. 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به افتتاح این طرح‌ها در شهرستان‌های مختلف این استان بیان داشت: ۱۹ طرح  در شهرستان فارسان با ارزش ۱۱۲ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال همچنین ۱۸ پروژه افتتاحی ۴ طرح کلنگ‌زنی در شهرستان خانمیرزا ۳۹ میلیون و۶۴۷ هزار ریال، ۳۵ طرح در شهرستان لردگان با ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار و نیز  ۲۷ طرح در شهرستان بروجن با ۴۴۷ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

عباسی با بیان اینکه ۱۸ طرح عمرانی، زیرساختی، آموزشی و تولیدی نیز  در شهرستان کیار با حدود ۸۲ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: ۲۸ طرح در شهرستان اردل نیز ۱۳۶ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال ملی، استانی، داخلی، شخصی و سایر ردیف‌های بودجه‌ای افتتاح شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *