بهتری: آغاز فعالیت رشته «ورزش های رزمی ترکیبی» با مجوز وزارت ورزش ضروری است

16:10 - 05 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۰۶۴۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: آغاز فعالیت رشته "ورزش‌های رزمی ترکیبی" MMA در ایران با مجوز وزارت ورزش و جوانان را با توجه به علاقه‌مندان زیاد به این رشته در کشور ضروری است.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، یوسف بهتری درباره آغاز فعالیت MMA آماتور در ایران، اظهار داشت: با توجه به نیاز روز جامعه و از آنجا که ورزش‌های رزمی ترکیبی (MMA) طرفداران زیادی را از بین جوانان و ورزشکاران ایرانی به خود جذب کرده است. بر همین اساس رشته ورزش‌های رزمی ترکیبی MMA در ایران اسلامی با رعایت کامل شرایط و قوانین موجود در ورزش کشور و با اخذ مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان شروع به کار کند.

وی افزود: این فدراسیون به عنوان بالاترین مرجع مدیریت ورزش‌های رزمی در کشور، چندین بار از وزارت ورزش و جوانان خواسته است تا موافقت خود را با آغاز فعالیت رشته ورزش‌های رزمی ترکیبی در ایران اعلام کند.

بهتری خاطرنشان ساخت: مسلم است که رشته "ورزش‌های رزمی ترکیبی" MMA در ایران هنوز به صورت آماتور است و در صورت صدور مجوز وزارت ورزش و جوانان برای آغاز به کار این رشته در کشور، هر گونه فعالیت در این زمینه باید در حوزه ورزش آماتور باشد.


برچسب ها: یوسف بهتری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *