اولیایی: انتظار رفتار حرفه‌ای‌تری از مجیدی می‌رود/ در هیچ کجای دنیا مدیرعامل برای سفر یا مذاکره از سرمربی اجازه نمی‌گیرد

12:10 - 11 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۱۲۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: مجیدی مربی خوبی است اما او هدایت یک تیم محلی را برعهده ندارد و وقتی سرمربی تیمی مثل استقلال است، باید رفتار حرفه‌ای داشته باشد.

اولیایی: انتظار رفتار حرفه‌ای‌تری از مجیدی می‌رود/ در هیچ کجای دنیا مدیرعامل برای سفر یا مذاکره از سرمربی اجازه نمی‌گیردکاظم اولیایی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با استعفای فرهاد مجیدی از هدایت تیم فوتبال استقلال تهران، اظهار داشت: رکن اصلی هر باشگاهی هواداران است و اگر افراد به شهرتی رسیده‌اند، به لطف این هواداران است. استعفای مجیدی هواداران را آزار می‌دهد. مجیدی سرمربی خوبی است اما باید بداند که سرمربی یک تیم محلی نیست و وقتی هدایت تیمی مثل استقلال را پذیرفته است، باید حرفه‌ای رفتار کند.

وی در ادامه در خصوص رفتار مجیدی، تصریح کرد: متاسفانه از اتفاقاتی که افتاده، هواداران و پیشکسوتان آزار می‌بینند. استقلال که یک تیم آماتور نیست، اگر ادعای فوتبال حرفه‌ای داریم باید رفتار حرفه‌ای هم داشته باشیم. من فکر می‌کنم استعفای مجیدی جدی نبود و صرفاً در این مقطع زمانی خواسته مدیریت باشگاه را تحت فشار قرار دهد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پایان پیرامون انتقادات مجیدی از احمد سعادتمند، مدیرعامل فعلی این باشگاه، خاطرنشان کرد: من در هیچ کجای دنیا ندیدم مدیرعامل باشگاه برای اینکه به سفر برود یا با مربیان دیگری مذاکره کند، از سرمربی تیم اجازه بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *