اختر: سرژیک به حقش در فوتبال نرسید/ مجیدی زود عکس‌العمل نشان داد

13:00 - 11 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۱۶۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت استقلال که همبازی سرژیک تیموریانی بوده که متاسفانه به تازگی در گذشت در همین رابطه و شرایط استقلال گفت‌وگویی انجام داد.

ادموند اختر در رابطه با درگذشت سرژیک تیموریان به میزان گفت: رفتن سرژیک از پیشمان اتفاق خیلی سنگینی بود و واقعا متاثر شدم. او هم بازی خیلی خوبی بود، امیدوارم خدا به خانواده اش صبر دهد.

وی در مورد اینکه آیا خاطره‌ای از سرژیک دارد یا خیر ادامه داد: خاطره خاصی الان به ذهنم نمیرسد فقط این را به یاد دارم که سرژیک بسیار شوخ‌طبع و همیشه خنده روی لبانش بود و با بازیکنان ارتباط بسیار خوبی داشت، روحش شاد باشد. سرژیک افتخار ارامنه بود و توانست به تیم ملی امید دعوت شود و بعد از بازی‌های بسیار خوبش در آرارات به استقلال آمد و به تیم ملی هم دعوت شد و حتی به عنوان لژیونر به آلمان رفت. به دلیل اینکه در زمان سرژیک بازیکنان طراز اول زیاد داشتیم او نتوانست به حق واقعی اش برسد.

تیموریان در رابطه با حواشی اخیر استقلال افزود: استقلال روند رو به رشدی داشت و در چند بازی آخر فصل هم به پیروزی رسید و توانست قهرمان شود و در جام حذفی هم توانست به فینال راه پیدا کند. من نمیدلنم این حواشی در مطبوعات و صفحات مجازی از کجا سرچشمه میگیرد. اگر سعادتمند برای مذاکره با استراماچونی به ایتالیا رفته که کارش اشتباه بوده و مجیدی حق داشته، اما اگر برای محرومیت‌های احتمالی این کار را کرده که حق طبیعی مدیرعامل است و باید از تیم محافظت کند. آنطور که من شنیدم سعادتمند گفته مذاکره‌ای برای استراماچونی نکردم بنابراین مجیدی نباید زود عکس‌العمل نشان می‌داد. استقلال به آرامش نیاز دارد و اگر خدایی نکرده در فینال به تراکتور ببازد دودش در چشم هواداران می‌رود. ما نباید قهرمانی را از آنها بگیریم. استقلال ۳۰ میلیون هوادار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم سوءتفاهمات ایجاد شده بین مدیرعامل و مربی برطرف گردد. زیرا موفقیت استقلال هم برای باشگاه خوب است و هم کارنامه خوبی برای مجیدی است. فرهاد مجیدی می‌تواند سال بعد را با تفکرات خودش به خوبی شروع کند و استقلال را به قهرمانی برساند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *