رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرسپولیس از بازار نقل و انتقالات چه می‌خواهد؟

14:28 - 13 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۲۶۰۰
از نظر بسیار از طرفداران، فعالیت تیم فوتبال پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات با اشکالاتی همراه است،حضور فعال این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تا به اینجا نتوانسته خیال هوادارن این تیم را نسبت به فصل آینده راحت کند.

پرسپولیس از بازار نقل و انتقالات چه می‌خواهد؟ - ایرنا نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس چند روزی است که فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده است. بازیکنانی مانند حامد لک، سعید آقایی، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان به پرسپولیس پیوستند و گفته می‌شود که حداقل سه بازیکن لیگ برتری دیگر در روز های آینده پرسپولیسی می‌شوند؛ بازیکنانی مانند میلاد سرمک هافبک سابق شهر خودرو، یک مدافع راست و حتی یک مهاجم.

این در شرایطی است که پرسپولیس در روزهای گذشته مهدی ترابی را از دست داده و پیش از آن هم علیرضا بیرانوند لژیونر شده بود. حالا شنیده می شود که ممکن است وحید امیری از پرسپولیس جدا شود و وضعیت بازیکنانی مانند بشار رسن و علی علیپور هم برای ماندن در پرسپولیس مشخص نیست.

مسئله مهم در نقل و انتقالات پرسپولیس تا اینجای کار عدم جذب ستاره برای این تیم بوده. تا فصل پیش و تا زمانی که برانکو و کالدرون بودند در فصل نقل و انتقالات نهایتا دو یا سه بازیکن که اکثرا ستاره بودند جذب پرسپولیس شدند و در طول فصل عملکرد شان آنقدر خوب بود که همه از آنها راضی بودند، اما بعد از ۴،۵ سال باز هم شاهد این هستیم که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی جذب پرسپولیس می شوند که هماهنگ شدن آنها با تیم فعلی هم یک مسئله مهم است.

بازیکنانی که تا امروز جذب پرسپولیس شدند به قول معروف ستاره نیستند و فقط بازیکنان متوسط روبه بالایی هستند که هیچ وقت عملکرد درخشانی در طول یک فصل نداشتند. حتی آل کثیر که جزوه گلزنان برتر فصل پیش بود مدت زیادی پایش به گلزنی باز نشد و البته مدت زیادی هم با مسئولان و کادر فنی صنعت نفت آبادان درگیری‌های خاص خودش را داشت.

مسئله اینجاست که تیمی مثل پرسپولیس برای اینکه بتواند فصل آینده مدعی قهرمانی باشد بازیکنان تاثیرگذار و ستاره نیاز دارد. این در شرایطی است که پرسپولیس در جذب سه ستاره فصل گذشته فوتبال ایران یعنی دانیال اسماعیلی فر، شهریار مغانلو و رضا اسدی ناکام ماند تا بعد از مدت ها در جذب ستاره حرفی برای گفتن نداشته باشد.

البته پرسپولیس هنوز در فهرست خود جا دارد و احتمالاً دو یا سه بازیکن فعلی این تیم از جمع سرخپوشان جدا می شوند تا جا برای خریدهای بعدی باز شود اما بعید است که بازی کنی ستاره یا ملی پوش در حد مهدی ترابی و یا حتی وحید امیری جذب پرسپولیس شود.

هر چه هست قطعاً یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس خودش بهتر میداند که باید چطور در فصل نقل و انتقالات فعالیت کند اما پیش از این هم ثابت شده که پرسپولیس با وجود بازیکنان متوسط هیچ وقت به موفقیت نرسیده و هر زمانی که به قهرمانی رسیده چندین ستاره و ملی‌پوش در ترکیب خودش داشته است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *