دادگستری کل استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شد/ تجلیل از تلاش‌های دستگاه قضایی هرمزگان در حوزه توسعه عدالت و امنیت اقتصادی

8:33 - 18 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۳۹۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادگستری کل استان هرمزگان در حوزه توسعه عدالت و امنیت اقتصادی به عنوان برگزیده بیست و سومین جشنواره شهید رجایی این استان معرفی شد.

- در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، دادگستری این استان در شاخص توسعه عدالت و امنیت اقتصادی به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شد.

بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با هدف معرفی دستگاه‌ها و مدیران برتر این استان برگزار شد و در مراسم اختتامیه آن با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولین از تلاش‌های یکساله دستگاه قضایی هرمزگان تجلیل شد.

در جریان برگزاری این مراسم، در شاخص عدالت محوری و توسعه امنیت قضایی و اقتصادی، دادگستری استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

همچنین با توجه به دستاورد‌های دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای ارتقای شاخص امنیت و حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع، لوح سپاس و تندیس بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان به رییس کل دادگستری این استان اهدا شد.

شایان ذکر است: به منظور معرفی تلاشگران عرصه خدمت و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری و مهرورزی با هدف افزایش اعتماد عمومی و تقدیر از برگزیدگان، هر ساله جشنواره شهید رجایی در استان هرمزگان برگزار می‌گردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *