محمودزاده: مشکلات استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان حل نشده است

13:23 - 18 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۴۰۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: تا این لحظه مشکل استقلال برطرف نشده و بازیکنان جدید این تیم نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند.

- فریبرز محمودزاده رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر فوتبال، در ارتباط با نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: زمان نقل و انتقالات به این دلیل از ۶ شهریور آغاز شد که نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، با آمادگی کامل وارد این مسابقات شوند. ۲ باشگاه استقلال و شهر خودرو به دلیل اینکه پنجره نقل و انتقالاتی آنها بسته بود تا عصر دیروز مهلت داشتند تا پنجره خود را باز کنند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

او افزود: تا این لحظه مشکل استقلال برطرف نشده و بازیکنان جدید این تیم نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند. تا دیروز هیچ مکاتبه‌ای از سوی فیفا به روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال نرسیده است. در گذشته اگر باشگاه‌ها بدهی خود را هم پرداخت می‌کردند، پنجره نقل و انتقالاتی‌شان بسته می‌ماند.

محمودزاده ادامه داد: باشگاه استقلال با مسئولان سازمان لیگ درباره بازیکنانی که بدون قرارداد در تمرینات حضور پیدا نمی‌کنند، مکاتباتی داشته است. به دلیل اینکه لیگ قهرمانان آسیا از هفته سوم به تعویق افتاد، بازیکنان باید تیم‌های خود را همراهی کنند. ضمن اینکه باشگاه در قرارداد این چند بازیکن یک جمله حقوقی قرار داده است. چنانچه بازی‌های استقلال در این فصل به بعد از قرارداد نفرات موکول شود، بازیکن باید در تمرینات شرکت کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *