سعیدی: اختلافی با فدراسیون جودو نداریم/ در استعفای بنا دخالت نمی‌کنیم

11:15 - 19 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۴۳۵۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: هیچ اختلافی با فدراسیون جودو نداریم و بین کمیته ملی المپیک و این فدراسیون همدلی وجود دارد و در یک جهت حرکت می‌کنیم.

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه در صورت اینکه اگر رای پرونده جودو در دادگاه CAS به ضرر ایران بود، آیا راه‌حل دیگری برای حل مشکل تعلیق فدراسیون جودو وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: این سوال را باید فدراسیون جودو پاسخ دهد، اما ما همیشه برای دفاع از منافع ملی و ورزش آمادگی داریم و در کنار فدراسیون‌ها هستیم. امیدوارم در پرونده جودو هم حق به حقدار برسد.

وی در مورد اینکه آیا کمیته ملی المپیک با فدراسیون جودو اختلافی دارد، گفت: هیچ اختلافی با فدراسیون جودو نداریم و بین کمیته ملی المپیک و این فدراسیون همدلی وجود دارد و در یک جهت حرکت می‌کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که مرحله بعدی بودجه به فدراسیون‌ها چه زمانی پرداخت می‌شود، تصریح کرد: نمی‌شود زمانی برای پرداخت بودجه به فدراسیون‌ها تعیین کرد؛ اما هر زمان دریافتی داشته باشیم به فدراسیون‌ها هم پرداختی خواهیم داشت.

سعیدی درباره استعفای محمد بنا و اینکه کمیته ملی المپیک برای بازگرداندن این مربی پادرمیانی خواهد کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی قطعا با تدابیر لازم این مسئله را حل خواهد کرد و ما دخالتی نخواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *