ستاره استقلال در بین مهاجمان برتر AFC / دیاباته آقای گل می‌شود؟

12:10 - 19 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۴۳۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم خارجی استقلال در میان شش مهاجم مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد.

- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز چهارشنبه (۱۹ شهریور)؛ با از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ بعد از تعطیلات کرونایی به وضعیت شش مهاجم تیم‌های غرب آسیا پرداخت.

در این میان نام مهاجم گلزن استقلال، شیخ دیابته نیز به چشم می‌خورد. سایت AFC در پایان این فهرست یک نظرسنجی برای بیش‌بینی آقای گل این رقابت‌ها هم برگزار کرد.

شیخ دیاباته در فصلی که گذشت موفق شد با پانزده گل زده عنوان آقای گلی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را از آن خود کند.

مهاجم استقلال در چند بازی گذشته عملکرد خیلی خوبی برای تیم داشته است و نقش مهمی در تیم استقلال ایفا کرده است در حالی که او هنوز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد، اما با داشتن سه گل در دو بازی مقدماتی توانسته است در فهرست بهترین مهاجم‌ها باشد.
 
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: یکی از بهترین نمایش‌های دیاباته با پیراهن استقلال مقابل شاهین بوشهر رخ داد؛ بازی که در اواخر ماه گذشته با نتیجه ۴-۱ به سود استقلال به پایان رسید و او توانست درخشش خوبی داشته باشد. این بازیکن ۳۲ ساله با ۱۵ گل در ۲۱ مسابقه لیگ، به عنوان آقای گل این فصل فوتبال ایران انتخاب شد و حالا او تمرکزش روی موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است.

مهاجمان دیگری، چون بغداد بونجاح از السد، بافه تومبی گومیس از الهلال، عمر السومه از الاهلی عربستان، کوجا لابا از العین و ایگور سرگیئف از پاختاکور دیگر مهاجمان خطرناک این فصل لیگ قهرمانان معرفی شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *