نبرد با شوالیه‌های قرمز؛ اولین آزمون رحمتی روی نیمکت شهرخودرو

10:43 - 23 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۵۴۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهدی رحمتی، سنگربان باتجربه تیم فوتبال شهرخودرو که هدایت این تیم را هم برعهده دارد، اولین آزمون خود روی نیمکت این تیم را در آسیا تجربه خواهد کرد.

- تیم فوتبال شهرخودرو که از روز پنج‌شنبه و پس از عزیمت به قطر در قرنطینه بود، با منفی اعلام شدن تست کرونا تمام نفرات‌اش، از دیروز (شنبه) مجوز برگزاری تمرینات خود را دریافت کرد. فرشاد فرجی و علی نبی‌زاده، دو بازیکن شهرخودرو که نتوانسته بودند همراه تیم به قطر اعزام شوند، ظهر روز جمعه با حل شدن مشکل خروج از کشور، وارد قطر شدند به جمع کاروان شهرخودرو پیوستند.

شهرخودرو فردا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الاهلی امارات می‌رود. مهدی رحمتی دروازه‌بان شهرخودرو هدایت تیم را هم برعهده دارد و این اولین بازی او به عنوان سرمربی تیم هم هست. هرچند رحمتی هم مثل مچتبی سرآسیایی سرمربی سابق این تیم، به دلیل نداشتن مدرک A مربیگری نمی‌تواند در نشست‌های خبری سرمربیان شرکت کند.

شهرخودرو از دو مسابقه قبلی دو شکست را متحمل شده و اکنون بدون امتیاز و بدون گل زده در رده آخر جدول گروه B قرار گرفته است. شهرخودرو اگر می‌خواهد از گروهش صعود کند باید الاهلی که مثل آنها بدون امتیاز است را شکست بدهد. بازنده این مسابقه را می‌توان تیم حذف شده گروه دانست. دیگر مسابقه این گروه بین دو تیم الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان انجام می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *