امیری‌خراسانی: برای مسابقات جهانی پرورش اندام تیمی اعزام نمی‌شود

7:45 - 26 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۵۴۸۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست  فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: تیرماه شورای فنی داشتیم و مصوب شد برای مسابقات جهانی آبان ماه تیم اعزام نشود، چون سلامتی ورزشکاران مهم‌تر است.
محمدتقی امیری‌خراسانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری مجمع سالانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته مجمع برگزار شد و در مجموع خوب بود. تمام بند‌هایی که وجود داشت، رای اکثریت آورد و بحث کرونا هم تغییرات ویژه‌ای ایجاد کرده که  باید دید چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.
 
وی ادامه داد: نُه نفر صلاحیت مدیریتی دارند که برای انتخاب آنها در وهله اول، استعلام حراستی در پیش است و بعد از بررسی کاندیداهای نهایی، مجمع برگزار می‌شود تا فرد شایسته‌ای انتخاب شود.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: مسئولان وزارت ورزش تصمیم گرفتند با هماهنگی مدیرکل ورزش و معاون بهداشت استان هماهنگ شوند و از تعطیلی باشگاه‌ها جلوگیری شود. تیرماه شورای فنی داشتیم و مصوب شد برای مسابقات جهانی آبان ماه تیم اعزام نشود، چون سلامتی ورزشکاران مهم‌تر است و قرار است رییس جدید برای مسابقات آسیایی سال بعد تصمیم‌گیری کند.

وی ادامه داد: به هر شکل اولویت کاری من اخلاق‌مداری است و فضا به صورت عادلانه در اختیار افراد قرار می‌گیرد. ما تنها مجمع را آماده می‌کنیم و کاندیدا‌ها همین موارد را رعایت کنند. امیدوارم سوءبرداشتی نشود. ۳۰ رییس داریم و کار را می‌توانیم جلو ببریم تا با تفکر و تدبیر، گزینه ریاست را انتخاب کنیم.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش در پایان گفت: فعالیت اردویی و مسابقه‌ای نداریم، اما فعالیت بیشتر ما در بخش آموزشی است و وبینار‌های خودمان را توسط فدراسیون برگزار می‌کنیم تا درآمدزایی آن به فدراسیون برسد. برای شناسایی موارد جعل و فروش مدارک مربیگری و آموزشی هم، سامانه‌ای را طراحی می‌کنیم تا در فدراسیون ثبت شود. به هر دلیل وجود انجمن‌ها و فدراسیون‌های بین‌المللی مختلف برخی سوءاستفاده می‌کنند و به دنبال جعل مدرک هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *