انتقاد باشگاه شهر خودرو از میزبانی قطری‌ها

14:51 - 24 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۵۹۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
قائم‌مقام باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: متاسفانه تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شرایط سختی را تجربه می‌کنند و این وضعیت بسیار ناراحت‌کننده است.

- به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودرو خراسان، وحید علیپور درباره میزبانی کشور قطر از این مرحله مسابقات باشگاه آسیا گفت: همه ما بر شرایط ویژه کرونایی که بر همه چیز حاکم شده واقفیم، اما تصور ما این است که قطری‌ها برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ میزبانی این بازی‌ها را قبول کردند تا خودشان را تست بزنند و البته اینجا را تبدیل به آزمایشگاه خود کرده‌اند.

قائم‌مقام باشگاه شهر خودرو ادامه داد: امکاناتی که در هتل محل استقرار ما و سه باشگاه ایرانی دیگر وجود دارد به هیچ وجه قابل قبول نیست و البته خدمات هتلی و ترانسفر تیم‌ها نیز بسیار ضعیف است. نمی‌دانیم AFC چگونه بر این شرایط نظارت دارد، چرا که ما چند نامه اعتراض ارسال کرده‌ایم و کسی پاسخگو نبوده و خدمات و امکانات نیز تغییری نکرده است.

وی عنوان کرد: کیفیت زمین‌های تمرینی نیز ظاهرش خوب است اما متاسفانه از نظر فنی زمین‌ها چندان مناسب نیست. توقع داشتیم از فدراسیون فوتبال خودمان حداقل بازرسی وجود داشت و در این هتل می‌آمدند و شرایط را بازدید می‌کردند اما متاسفانه این اقدام هم انجام نشده است.

علیپور گفت: فشار AFC هر روز بر فوتبال ایران بیشتر می‌شود و این به هیچ وجه خوب نیست. روزی قدرت فوتبال آسیا بودیم اما با شرایط فعلی و اقدامات عجیب AFC در قبال فوتبال ایران متوجه می شویم که گویا دامنه این محدودیت‌ها برای فوتبال ایران در آینده نیز بیشتر خواهد شد و ممکن است به فوتبال ملی هم برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *