حضور بنا در فدراسیون کشتی/ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برمی‌گردد؟

15:16 - 24 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۵۹۲۷
ظهر امروز (دوشنبه) و در محل فدراسیون کشتی مراسم تجلیل و قدردانی از خانواده معظم شهیدان مدافع حرم اصغر پاشاپور و محمد پورهنگ برگزار شد.

- با اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مراسم که در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با حضور علیرضا دبیر رییس، حمید سوریان نایب رییس و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار شد، به نمایندگی از جامعه کشتی کشور، از خانواده معزز و معظم شهدای مدافع حرم (پدر و مادر) اصغر پاشاپور از فرماندهان و همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و طلبه شهید محمد پورهنگ، داماد خانواده پاشاپور، قدردانی و تجلیل بعمل آمد.

شهید پاشاپور از یاران نزدیک حاج قاسم سلیمانی بود که بعد از شهادت او به روایت همرزمانش بسیار بی‌تاب و بی‌قرار وصل حاج قاسم بود و نهایتا این فراق چندان طولی نکشید و بعد از حدود یک ماه او نیز به شهادت رسید. پیکر مطهر او توسط تروریست‌های احرار الشام (جبهه النصره) ربوده شده و نهایتا پیکر بی سر این شهید توسط رزمندگان مدافع حرم بعد از گذشت چندین روز با دو اسیر جبهه‌النصره تبادل شده و به کشور بازگشت. پاشاپور متولد شهرری بود و از او سه فرزند به یادگار مانده است.

به گزارش میزان، با توجه به حضور محمد بنا در فدراسیون کشتی ظاهراً قرار است عصر امروز جلسه‌ای با حضور علیرضا دبیر، رییس فدراسیون تشکیل شود تا در مورد ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی گشتی فرنگی و خواسته‌هایش بحث و گفت‌وگو شود. با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد مانعی برای بازگشت محمد بنا به تی  ملی که پیش از این از هدایت آن استعفا کرده بود، وجود نداشته باشد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *