لطیفی: هواداران دیگر مورینیو را هم نمی‌خواهند/ علی کریمی بخواهد در ایران بازی کند باید در استقلال بماند

10:35 - 30 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۶۲۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر الان به هواداران استقلال بگویند که می‌خواهیم مورینیو را بیاوریم آنها باز هم استراماچونی را می‌خواهند.

علی لطیفی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص ماجراهای ادامه‌دار استراماچونی و استقلال، اظهار داشت: تصور من این است که حداقل تا همین هفته پیش یک درصد احتمال آمدن استرا وجود داشت، اما الان کاملاً مشخص است که او نمی‌آید و این موضوع را بدون هیچ تردیدی و به خاطر صحبت‌هایی که شنیدم یا بیانیه‌ای که از سوی مدیران باشگاه هم منتشر شد، می‌گویم. دیگر هیچ شانسی برای بازگشت او وجود ندارد.

وی افزود: دلایل علاقه هواداران به این مربی به دو بخش تقسیم می‌شود؛ اول به خاطر نتایج درخشانی که گرفت و دوم به علت شخصیت کاریزماتیک که داشت، توانست نزد هواداران محبوب شود. البته فشار برای بازگشت استرا از سمت هواداران به صحبت‌هایی که مسئولان انجام دادند ارتباط دارد. مدیران باشگاه همواره این موضوع را اعلام کرده‌اند که او را برمی‌گردانیم. حتی تعدادی از بازیکنان هم این مسئله را به شکل غیررسمی اعلام کردند. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: اگر الان به هواداران استقلال بگویند که می‌خواهیم مورینیو را بیاوریم، آنها باز هم استراماچونی را می‌خواهند. برایم تلخ است که این‌قدر با اطمینان بگویم استرا نمی‌آید. دوست داشتم این امیدواری همچنان وجود داشت، اما به خاطر اطلاعاتی که از داخل باشگاه دارم، می‌دانم که ماجرای او تمام شده است.

لطیفی درباره جدایی علی کریمی از استقلال اظهار داشت: کریمی به خاطر نوع فوتبالش، نقش غیرقابل انکاری در نتایج خوب استقلال داشت و در کنار وریا غفوری که از آمادگی بالایی برخوردار بود، توانستند به استقلال کمک زیادی کنند. امیدوارم کریمی لژیونر شود، اما اگر بخواهد در ایران بماند، بهتر است برای استقلال بازی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران همیشه حامی اصلی باشگاه بوده و هستند، اما امسال اتفاقات عجیبی رخ داد. در این فصل نقش هواداران در حفظ بازیکنان اصلی تیم تعیین‌کننده بود. چند هوادار را می‌شناسم که وضع مالی بسیار خوبی دارند و با هزینه شخصی خود، باعث شدند چند بازیکن در استقلال بمانند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *