نوری با دستیاری دورگه گزینه اصلی استقلال برای جایگزینی مجیدی / استرا نمی‌آید، نامجو هم ماندگار نیست

18:06 - 25 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۶۳۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئولان باشگاه استقلال به دنبال انتخاب سرمربی سابق هرتابرلین به عنوان سرمربی جدید تیم خود هستند.

- پس از جدایی فرهاد مجیدی از تیم فوتبال استقلال، صحبت از مربیان زیادی برای جانشین او به میان آمد. مدیران استقلال حتی در این خصوص اعلام کردند که مذاکرات خود را با آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق این تیم آغاز کرده‌اند تا او را جانشین فرهاد کنند.

با وجود کش‌وقوس‌های فراوان، به نظر می‌رسد دیگر استراماچونی شانسی برای بازگشت به استقلال ندارد و باید حضور دوباره او روی نیمکت این تیم را منتفی دانست. از همین رو، مدیران باشگاه استقلال به فکر جذب یک مربی دیگر افتاده‌اند که شنیده می‌شود یکی از گزینه‌های آنها الکس نوری است. این در حالیست که پیش از این در خبری با عنوان «مخالفت مدیران استقلال با انتخاب الکس نوری به عنوان سرمربی/ بازگشت استراماچونی منتفی شد؟»  این مسئله را پیش‌بینی کرده بود.

مسئولان استقلال پس از استعلامی که از سازمان لیگ گرفته‌اند قصد دارند الکساندر نوری که پدری ایرانی دارد را روی نیمکت این تیم بنشانند. نوری که سابقه هدایت تیم وردربرمن در بوندسلیگا را دارد، پس از جدایی از هرتابرلین هنوز هدایت تیمی را نپذیرفته و آزاد است تا به هر تیمی برود. از طرفی، نوری هم چند روز پیش طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که پیشنهاد دارد اما از آنها نام نبرد.

نکته جالب توجه اینجاست که اگر نوری سرمربی استقلال شود، فریدون زندی و آرش برهانی دستیاران او در این تیم خواهند بود و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. 

البته هیئت مدیره استقلال یک بار با این انتخاب مخالفت کرده است اما با توجه به اینکه حضور جواد نکونام در استقلال فعلا منتفی است و از سوی دیگر محمود فکری و امیر قلعه نویی نیز تیم دارند، آخرین گزینه استقلالی‌ها نوری است تا از این طریق برخی از هواداران را نیز راضی نگه دارند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *