رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشتاقی: دغدغه بنا کشتی است و چیزی برای خودش نمی‌خواهد/ با رفتن او روحیه شاگردانش می‌شکست

9:21 - 29 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۷۰۸۱
پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: رفتن بنا روحیه شاگردانش را تضعیف می‌کرد و آنها را می‌شکست.

بهرام مشتاقی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به خوشحالی‌اش از بازگشت محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: خوشحالم که با وساطت بزرگان کشتی و رفع سوء تفاهمات بنا به خانه‌اش برگشت. اميدوارم دیگر شاهد چنین مسائل حاشیه‌ای و جانبی که بنا را آزار می‌دهد، نباشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه تمام رشته‌های ورزشی و تمام کشورهای دنیا درگیر این ویروس هستند و برنامه‌های همه مختل شده است. شاید تنها یکی، دو کشور مانند روسیه و آمریکا باشند که تمریناتشان را آغاز کرده‌اند که به خاطر امکانات بهتری است که در اختیار دارند.

پیشکسوت کشتی فرنگی تصریح کرد: دغدغه بنا کشتی است و چیزی برای خودش نمی‌خواهد با همین امکانات کم هم ثابت کرده و نشان داده که می‌توان مدال‌های جهانی و المپیک گرفت، اما نیازمند حمایت بیشتری است. خوشحالم که این سوء تفاهم خیلی زود برطرف شد.

مشتاقی با بیان اینکه بنا در این سال‌ها به هر جه که می‌خواسته رسیده است و دنبال نمایش نیست، گفت: او تنها دنبال مطرح کردن خواسته‌هایش برای سربلندی کشتی است اگر هم ایرادی را مطرح می‌کند برای کمک و پیشرفت کشتی است. او به خوبی می‌داند که سه سهمیه المپیک را نگرفته‌ایم و شاگردانش در چه وضعیتی هستند. بنا نیازمند حمایت‌های بیشتر است؛ مردم هم توقع دارند، اما مردم ما به خوبی شرایط را درک می‌کنند، رسانه‌ها هم باید به ایجاد آرامش کمک کنند.

پیشکسوت کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: رفتن بنا روحیه شاگردانش را تضعیف می‌کرد و آنها را می‌شکست. باید به دغدغه‌های او احترام گذاشت. امیدوارم تا المپیک مشکلی بوجود نیایید و با قدرت به کارش ادامه دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *