لرستانی: به برگزاری مسابقات جهانی خوشبین نیستم/ «بنا» عاشق کشتی است

10:20 - 30 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۷۵۳۴
پیشکسوت کشتی گفت: به برگزاری مسابقات جهانی در این شرایط خوشبین نیستم چون اوضاع جهان بگونه‌ای نیست که این رقابت‌ها برگزار شود.

علیرضا لرستانی در گفت‌وگو با میزان درباره شرایط این روزهای کشتی اظهار داشت: چهل سال است که در کشتی حضور دارم و رؤسای مختلفی را دیده‌ام؛ هر رییسی که رفته کار را رها کرده و کاری به فدراسیون نداشته است، اما برخی فدراسیون‌ها با دعوت از رؤسای قبلی از آنها کمک و همفکری می‌خواستند، اما نمی‌دانم چرا به تازگی شاهد این دو قطبی سازی و دسته‌بندی در کشتی هستیم.

وی ادامه داد: اگر کسی دلش برای کشتی می‌سوزد باید به این رشته کمک کند؛ من با وجود اینکه پُست و سِمَتی در فدراسیون ندارم، اما هر زمان که نیاز بوده و از من کمک فکری خواسته شده است در حد توانم کمک و حمایت کرده‌ام. متاسفانه ما در انجام کارهای تیمی ضعیف هستیم. اگر ما دلسوز کشتی هستیم باید انتقادات را برای کمک به این رشته بصورت منصفانه مطرح کنیم.

پیشکسوت کشتی گفت: در طول این سال‌ها تنها ٢-٣ رییس فدراسیون در تاریخ کشتی اثرگذار بوده‌اند؛ خادم حقیقت، طالقانی و یزدانی خرم. تنها خواسته و درخواست من از دبیر این است که در مدت حضورش در کشتی کارهای ماندگار و اثرگذار انجام دهد تا یادگار خوبی از خودش برای کشتی بر جای بگذارد. از مردم هم درخواست می‌کنم از فدراسیون حمایت کنند.

لرستانی در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات جهانی در سال پیش روی میلادی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: به برگزاری مسابقات جهانی در این شرایط خوشبین نیستم چون اوضاع جهان بگونه‌ای نیست که این رقابت‌ها برگزار شود.

وی درباره مشکلاتی که برای محمد بنا پیش آمده اظهار داشت: سال‌هاست بنا را می‌شناسم، او هیچوقت چیزی برای خودش نخواسته است. همه ما اشتباهاتی داریم، اما واقعیت این است که او عاشق کشتی فرنگی است و قلبش برای این رشته می‌تپد. از تمام دلسوزان کشتی می‌خواهم اگر این المپیک هم تمام شد با تمام وجود از بنا حمایت کنند و کسانی هم که حمایت نمی‌کنند حداقل چوب لای چرخ کشتی نگذارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *