هاشم‌زاده: مدیرعامل باشگاه حکم پدر خانواده را دارد/ استقلال شبیه یک تکه گوشت شده است!

16:01 - 13 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۰۴۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال شبیه یک تکه گوشت شده و هر کس می‌آید یک تکه از آن را می‌کند و می‌برد.

مرتضی هاشم‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست تیم فوتبال استقلال ایران مقابل پاختاکور ازبکستان و حذف آبی‌پوشان از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: متاسفانه بنابر دلایل زیادی نتوانستیم عملکرد لازم را داشته باشیم و تیم موفقی باشیم. در دقایق ابتدایی دیاباته موقعیت گل داشت، اما نتوانست به گل برسد و البته به غیر از گلی که زده شد استقلال موقعیت‌های دیگر نیز داشت. نامجومطلق در شرایط خیلی بدی تیم را تحویل گرفت و به خاطر حواشی که برای تیم فرهاد مجیدی و سعادتمند به وجود آمده بود نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره حواشی اخیر استقلال، تصریح کرد: در زمان مدیران عامل‌ دیگر، تیم ما یک زمین تمرین نداشت و در زمان سعادتمند این مشکل رفع شد اما او به خاطر این قضیه نمی‌تواند منتی بر سر هوادارن بگذارد. پدر خانواده باید تمام نیاز‌های خانواده‌اش را برطرف کند و مدیرعامل یک باشگاه حکم پدر خانواده را دارد. من خبر صد درصد داشتم که استراماچونی قرار نیست که برگردد. با کسی مشکلی هم ندارم، اما سعادتمند همه را فریب داد. من فکر می‌کردم بعد از شکست در جام حذفی استعفا دهد، ولی این اتفاق نیفتاد و به جای آن بازی خیلی بدی راه انداخت و با گفتن این که استرا به استقلال می‌آید با ذهن هواداران بازی کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم، گفت: چرا ما نتوانستیم بازیکنانمان را به آسیا ببریم با اینکه بدهی ما از باشگاه پرسپولیس هم کمتر بود؟ من اصلا نمی‌خواهم بحث را به استقلال و پرسپولیس بکشانم اما این داستان برای باشگاه اتفاق افتاد و تحت هیچ شرایطی نمی‌توانم از این موضوع بگذرم. در هر صورت همه چیز تمام شده اما استقلال می‌توانست صعود کند اما رفتار‌های سعادتمند بزرگترین ضربه را به این تیم زد.

هاشم‌زاده در مورد بلاتکلیفی کادرفنی این تیم تصریح کرد: یک مدت از اسم امیر قلعه‌نویی استفاده می‌کردند در حالی که درست نبود و این مربی بازیکنان خود را گرفته و الان در تیم دیگری مشغول به کار است. بعد هم اسم الکس‌ نوری را آوردند و گفتند نمی‌توانیم به او دلار بدهیم و به ریال پول پرداخت خواهیم کرد. سپس هم اسامی‌ مثل نکونام و رسول خطیبی را مطرح کردند. کلاً استقلال شبیه یک تکه گوشت شده و هر کس می‌آید یک تکه از آن را می‌کند و می‌برد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باید مجید نامجومطلق همچنان سرمربی استقلال بماند یا خیر، گفت: بله، نامجو می‌تواند سرمربی بماند و چهار دستیار با دانش هم بیاورد. او کسی است که اگر الان فوتبال بازی می‌کرد ۵۰ میلیارد قیمتش بود. او آدم بزرگی است و می‌تواند سکاندار استقلال باشد.

هاشم‌زاده در پایان در خصوص اینکه به نظرش ضعف اصلی استقلال در کجاست، خاطرنشان کرد: خیلی از موارد را طبیعتا باید مدیریت انجام دهد. مدیریت است که باید سرمربی انتخاب کند و به خوبی تصمیم بگیرد و تیم را از نظر فنی و شخصیتی درست و حسابی ببندد. در این شرایط، قرارداد یکسری از بازیکنان را تمدید کرده و مشکلات از این به بعد دو برابر هم می‌شود، چون بازیکنی که فصل پیش برای مثال ۲ میلیارد می‌گرفته الان ۸ میلیارد قرارداد بسته است. درست است که لیاقتش را دارد اما چه کسی می‌خواهد جوابگوی پرداخت این قرارداد‌ها باشد؟ ما یک استقلال داریم و این همه گرفتاری، امیدوارم خداوند سایه کسانی که دارند به این تیم آسیب می‌زنند را از سر باشگاه بردارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *