قربانی: قلیان کشیدن بازیکنان استقلال درست باشد باید بر سر خودمان بزنیم! / استرا موج‌سواری می‌کند

12:40 - 08 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۰۴۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن پیشین استقلال گفت: اگر موضوع قلیان کشیدن بازیکنان استقلال واقعیت داشته باشد، باید بر سر خودمان بزنیم.
پیروز قربانی در گفت‌وگو با میزان، درباره صحبت‌های احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان پایتخت در خصوص شرایط استقلال و استراماچونی اظهار داشت: مشخص بود که استراماچونی به ایران برنمی‌گردد. او همچنان روی محبوبیت و جوی که در ایران ایجاد شده، موج‌سواری می‌کند. اگر بخواهیم منطقی به موضوع نگاه کنیم و تعصب را کنار بگذاریم استرا از موقعیت خودش در ایران سوءاستفاده کرد.

وی ادامه داد: اگر در مورد برانکو این اتفاق رخ می‌داد، منطقی بود. بالاخره چهار قهرمانی کسب کرده بود، اما استراماچونی توجیهی نداشت که این‌گونه از محبوبیت خودش بین هواداران سوءاستفاده کند و قیمت را آن‌قدر بالا ببرد که باشگاه استقلال از پرداخت هزینه‌های قرارداد جدید با او برنیاید.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص حواشی اردوی آبی‌پوشان در قطر و بازیکنی که همراه خودش قلیان آورده بود، تصریح کرد: اگر این موضوع قلیان کشیدن بازیکنان واقعیت داشته باشد، باید بر سر خودمان بزنیم. قطعا این بازیکن باید از باشگاه کنار گذاشته شود، باید اخراجش کنند. همان‌طور که مدیریت باشگاه اعلام کرد، باید با این بازیکن برخورد شدیدی شود چون شأن استقلال بالاتر از این بازیکنان و حرف‌هاست.

قربانی در خصوص عملکرد سعادتمند در مدتی که در استقلال فعالیت کرده، عنوان کرد: سعادتمند کار‌های سخت‌افزاری خوبی برای باشگاه انجام داد و مطالبات خیلی از بازیکنان را پرداخت کرد. البته موضوع رفتن به ایتالیا و مذاکره با استراماچونی می‌توانست پنهانی انجام شود یا در آن مقطع انجام نمی‌شد، چون هم باعث ناراحتی سرمربی وقت استقلال (فرهاد مجیدی) شد و هم با نیامدن استراماچونی هواداران استقلال را دلخور کرد.

وی در پایان، درباره شرایط استقلال برای فصل بعد بیان کرد: وقتی تیمی بخواهد برای قهرمانی بجنگد، باید خیلی زود سرمربی تیم و بازیکنانش مشخص شوند. اگر هم بخواهند زمان را از دست دهند، بازهم ناکام خواهد بود. چند هفته دیگر لیگ آغاز خواهد شد و دیگر زمانی برای از دست دادن باقی نمانده است. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *