عملکرد کشتی‌گیران در جام تختی، ملاک حضور در مسابقات جهانی

0:01 - 10 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۱۰۱۶
عملکرد نفرات برتر جام تختی در سال گذشته ملاک اصلی حضور در مسابقات جهانی کشتی خواهد بود.

- بعد از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا نه تنها تمام برنامه‌های کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی دچار تغییر شد، بلکه حتی تقویم اتحادیه جهانی نیز دستخوش تغییرات متعددی شد به طوری که فدراسیون بین‌المللی کشتی به صورت ماهانه تشکیل جلسه داده و درخصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات پیش رو تصمیم‌گیری می‌کنند؛ هر چند که تاکنون بیشتر تصمیمات رأی به لغو مسابقات بوده است.

در هر حال قرار است چهاردهم مهرماه اتحادیه جهانی کشتی درباره برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی بزرگسالان در صربستان تصمیم‌گیری کند.

با توجه به اینکه آذرماه سال جاری به عنوان زمان برگزاری این رقابت‌ها در نظر گرفته شده است، در صورت برگزاری مسابقات جهانی بزرگسالان کادرفنی تیم‌های ملی کشتی زمان کافی برای برگزاری مسابقات انتخابی نخواهند داشت، با این حساب مبنای انتخاب ملی‌پوشان برای اعزام به رقابت‌های جهانی چه خواهد بود؟

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در این خصوص گفت: عملکرد کشتی‌گیران در مسابقات لیگ را رصد می‌کنیم، اما اگر قرار باشد در مسابقات جهانی شرکت کنیم، ملاک، نفرات برتر جام تختی در سال گذشته است. البته تعدادی از کشتی‌گیران که عملکرد خوبی در لیگ داشتند را هم زیر نظر خواهیم داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *