توصیه بورسی یک نماینده مجلس؛ صبور باشید و عجله نکنید

7:01 - 18 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۳۰۸۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس با بیان اینکه بازار بورس نیاز به ثبات و صبوری دارد، گفت: بازار سرمایه به مانند بازار طلا و سکه نیست و کسانی که می‌خواهند در این بازار سرمایه‌گذاری کنند باید بدانند که نمی‌توان به سرعت در این بازار به سود رسید.
بهزاد رحیمی در گفت‌وگو با میزان، در ارزیابی خود از روند فعالیت بازار سرمایه در کشور گفت: بازار سرمایه به مانند بازار طلا و سکه نیست و کسانی که می‌خواهند در این بازار سرمایه گذاری کنند باید بدانند که نمی‌توان به سرعت در این بازار به سود رسید.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بورس قطعا یک بازه زمانی دارد؛ اظهارداشت: ما باید بدانیم که یک شرکت زمانی به سود مالی می‌رسد که حداقل یک سال را برای این سرمایه گذاری وقت گذرانده باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بازار بورس نیاز به ثبات و صبوری دارد، تصریح کرد: برخی معاملات در بورس صوری و در واقع در راستای دلال بازی است لذا بازار سرمایه به خودی خود، بازار آرامی است.

رحیمی اظهار داشت: فردی که معتقد به سرمایه گذاری در بورس است نباید عجولانه عمل کند، منتهی مردم در حال حاضر فکر می‌کنند سرمایه‌شان در بورس کاسته شده و باید در بازار‌هایی همچون طلا و سکه سرمایه گذاری می‌کردند.

عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس گفت: مردم در واقع در بین بسیاری از بازار‌ها سرگردان شده‌اند این در حالی است که خود بازار سرمایه در شرایط رونق اقتصادی بازار مطمئن و پایداری است که البته در شرایط فعلی مشکلاتی دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *