ثوری: سال ۱۴۰۰ سخت‌ترین سال بوکس ایران در چهار سال اخیر خواهد بود/ بهترین کادرفنی را در تیم‌های جوانان و بزرگسالان داریم

0:01 - 24 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۵۱۰۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس فدراسیون بوکس گفت: سال آینده سخت‌ترین سال دوران کاری من در بوکس خواهد بود، زیرا باید در یک فاصله زمانی کوتاه در مسابقات مختلفی شرکت کنیم.

حسین ثوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد هیئت‌های استان‌ی بوکس اظهار داشت: تمام فدراسیون‌های ورزشی با تلاش‌های شبانه‌روزی استان‌ها به نتیجه می‌رسند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ما همیشه ارتباط خوبی با استان‌های خود داشته‌ایم و حتی در این شرایط کرونا و در مجامعی که تک کاندیدا هستند هم خودم حضور پیدا می‌کنم تا از آخرین شرایط هیئت باخبر شوم.

وی افزود: وقتی کار به صورت تیمی انجام شود قطعا نتیجه بهتری می‌دهد و ما همیشه از نظرات دوستان خود استفاده کردیم و امیداوارم بتوانیم تا پایان دوره مدیریت چهار ساله خودم عملکرد قابل قبولی بر جای بگذارم.

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: پخش مسابقات بوکس از رسانه ملی، راه‌اندازی بوکس نیرو‌های مسلح و کارگری از آرزو‌های بوکس ایران بود که به بار نشست. کسب دوبرابری سهمیه المپیک نسبت به دوره گذشته و اعزام تمام تیم‌های رده‌های سنی به رقابت‌های بین‌المللی از دیگر کار‌های ما بود.

ثوری با اشاره به اینکه تقریبا به تمام مدعیان میدان داده‌ایم، گفت: تا جایی که توانستیم از تمام نیرو‌های توانمند بوکس در زمینه مربیگری و داوری استفاده کرده و به همه فرصت دادیم. از تلاش‌های تمام کسانی که در این مدت برای بوکس زحمت کشیدند تشکر می‌کنم، اما الان بهترین نفرات را برای هدایت تیم‌های جوانان و بزرگسالان داریم.

وی ادامه داد: وقتی یک مربی علاوه بر مسائل فنی در مدیریت تیم خود هم توانمند باشد، حاصل کار آن یک تیم بی‌حاشیه و موفق می‌شود. واقعا باید از علیرضا استکی و رضا مهدی‌پور تشکر کنم که تمام تمرکز خود را معطوف تیمشان کرده مسائل مختلف را به خوبی مدیریت می‌کنند.

ثوری در پایان خاطرنشان کرد: سال آینده سخت‌ترین سال دوران کاری من در بوکس خواهد بود، زیرا باید در یک فاصله زمانی کوتاه در مسابقات مختلفی شرکت کنیم که در این شرایطی اقتصادی به طور حتم با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد. تیم مدیریتی فدراسیون بوکس هرکاری بتواند برای موفقیت بوکسور‌های ایرانی انجام می‌دهد تا به امید خدا بتوانیم کار‌های بزرگی در مسابقات پیش رو انجام دهیم.


برچسب ها: حسین ثوری بوکس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *