علوی: هواداران از فولاد انتظار قهرمانی و حتی موفقیت در آسیا را دارند/ انتظارات از تیم ما بالاست

8:45 - 28 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۵۲۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هواداران نه تنها انتظار قهرمانی در لیگ بیستم را دارند، بلکه از فولاد توقع موفقیت در آسیا دارند.

محمد علوی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با دیدار‌های هفته‌های ابتدایی تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ بیستم اظهار داشت: ما در ۵ هفته ابتدایی بازی‌های دشواری با تیم‌هایی مثل استقلال، تراکتور و گل‌گهر که هدایت آنها را سرمربیان مطرحی برعهده دارند و کار سختی پیش‌رو داریم.

وی در خصوص هدف‌گذاری باشگاه فولاد برای فصل آینده، تصریح کرد: موضوع اینجاست که کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در لیگ نوزدهم، انتظارات را از فولاد بالا برده است و هواداران نه تنها انتظار قهرمانی در لیگ بیستم را دارند، بلکه از فولاد توقع موفقیت در آسیا دارند؛ بنابراین تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد، نباید برای آن تفاوتی کند با چه تیمی بازی می‌کند چون باید در همه بازی‌ها به دنبال پیروزی باشد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان پیرامون شرایط فعلی این تیم، گفت: سعی ما بر این است در فصل جدید هم مثل فصل قبل عملکرد خوبی داشته باشیم. در حال حاضر شرایط مان مناسب است و تمریناتمان را به خوبی دنبال می‌کنیم.

علوی در پایان در مورد فعالیت باشگاه فولاد خوزستان بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود، خاطرنشان کرد: با وجود مشکلاتی که بسته بودن پنجره نقل و انتقالات برای ما ایجاد کرده بود، موفق شدیم بیشتر بازیکنانی که مورد نظرمان بود را هم جذب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *