رادیو نمایش، جوان و سلامت میزبان سه سریال جدید رادیویی

18:59 - 25 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۵۷۷۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سه سریال جدید رادیویی تولیدشده در اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو قرار است از هفته آینده از شبکه‌های رادیویی نمایش، جوان، سلامت و ورزش پخش شود.

طبق اعلام اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو، سریال رادیویی هفت قسمتی قاب‌های بی روبان که به سفارش رادیو سلامت تولید شده داستان یک مددکار اجتماعی از اعضای انجمن اهدای عضو را روایت می‌کند که در آستانه تولد چهل سالگی اش در تلاش برای پیدا کردن کلیه مناسب برای کودکی به نام سانیا است.

این سریال رادیویی به نویسندگی هلن بهرامی، کارگردانی ایوب آقاخانی، تهیه‌کنندگی ژاله محمد علی و با تلاش هنرمندان اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو، از روز شنبه ساعت ۶:۱۵ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه رادیویی سلامت پخش خواهد شد.

همچنین سریال رادیویی اسفار که موضوعی واقعی و تاریخی دارد به سفارش رادیو ورزش در اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو تولید شده که داستان زندگی سید حسن شجاعت معروف به سید حسن رزاز، باستانی کار و پهلوان تهران در دوره قاجار و پهلوی را روایت می‌کند. شهرت سید حسن رزاز در کشتی و جوانمردی نه تنها در ایران بلکه به بیرون از مرز‌ها کشیده شده است.

اسفار به نویسندگی پوریا موسوی، کارگردانی میرطاهر مظلومی، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا و با حضور هنرمندان اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو ساعت ۸:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه به روی آنتن رادیو ورزش می‌رود.

سریال رادیویی کوک اشتباه نیز از روز شنبه روی آنتن شبکه‌های رادیویی جوان و نمایش می‌رود. کوک اشتباه که به سفارش رادیو جوان تولید شده توسط الهام نظری و سینا عباسی نوشته شده که موضوع آن در مذمت و نکوهش تفرقه است.

این سریال ۵ قسمتی به کارگردانی مهرداد مهماندوست، تهیه کنندگی ژاله محمد علی و با حضور هنرمندان اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو ساعت ۲:۳۰ بامداد از رادیو جوان پخش می‌شود و ساعت ۸:۴۵ دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *