استکی: بوکسوری که خیالش از حضور در تیم ملی راحت باشد را کنار می‌گذارم

7:45 - 28 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۶۰۵۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: اگر احساس کنم بوکسوری با صد درصد توان تمرین نمی‌کند یا خیالش از حضور در تیم راحت است، فوراً او را کنار می‌گذارم.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان در خصوص پایان اردوی دوم تیم ملی بوکس اظهار داشت: اردوی مهمی را پشت سر گذاشتیم چون از طریق فیلترهایی که مدنظر داشتیم باید نفرات اصلی تیم را انتخاب می‌کردیم. هرچند که در یکی دو وزن هنوز صددرصد به نتیجه نرسیدیم، اما بوکسورهایی که در اردوی سوم حضور دارند، مشخص شدند و فعلاً با همین نفرات کار را دنبال می‌کنیم تا سایر بوکسورهای مدعی را در انتخابی نهایی خود محک بزنیم.

وی افزود: هیچ بوکسوری نباید از حالا خودش را در ترکیب تیم من فیکس بداند چون زمان زیادی تا رقابت‌های پاریس باقی مانده و باید همه جوانب را برای اعزام بوکسورها به این رقابت‌ها درنظر بگیریم. اگر احساس کنم بوکسوری با صددرصد توان تمرین نمی‌کند یا خیالش از حضور در تیم راحت است، فوراً او را کنار می‌گذارم.

*باید زمان از دست رفته را جبران کنیم

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: اردوی بعدی از دوم آبان در کیش برگزار می‌شود و بچه‌ها طبق برنامه دو هفته‌ای که برایشان در نظر گرفتیم تمرینات را انجام می‌دهند. درست است در برخی مواقع سخت‌گیری‌هایی انجام می‌دهیم، اما باید زمان از دست رفته را جبران کنیم و چاره‌ای جز این نداریم.

وی در واکنش به این سوال که ترکیب اصلی تیم ملی چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: عجله‌ای برای این کار نداریم چون احتمالاً اواخر بهمن یک رقابت انتخابی دیگر در تمام شش وزن باقی مانده خواهیم داشت. پیش از این هم گفته بودم فیلترهای زیادی برای انتخاب نفرات درنظر داریم و قرار نیست بوکسورهایی که در اردوی بعدی نیستند، امید خود را از دست بدهند.

*در برخی اوزان کمبودهایی داریم

استکی در پایان خاطرنشان کرد: بدون تعارف در برخی اوزان کمبودهایی داریم که باید با جا به جا کردن اوزان بوکسورها این خلاء را پر کنیم. در دوران کرونا خیلی از بوکسورها تمرین نکرده و اُفت چشمگیری داشتند، اما تمام این مسائل با برنامه‌ریزی درست قابل حل خواهد بود. ضمن اینکه اگر اوضاع کرونا بهتر شود نیاز به اردوی مشترک و تورنمنت تدارکاتی هم داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *