صعود رجبی به مرحله حذفی رقابت‌های دارت مجازی قهرمانی جهان

11:41 - 28 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۶۴۸۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پس از پیروزی قاطع تیم ملی دارت مردان و بانوان ایران مقابل هند، زهرا رجبی قهرمان دارت ایران به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله حذفی رقابت‌های مجازی قهرمانی جهان راه یافت.

- طبق روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم ملی دارت ایران در پنجمین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های دارت مجازی قهرمانی جهان و در گروه دوم مقابل تیم ملی هند صف آرایی کرد و صاحب ۷ پیروزی و یک باخت شد.

در بخش بانوان زهرا رجبی قهرمان دارت ایران در سال ۹۸ و دارنده مدال طلای مسابقات اوپن جهانی شیراز در سال ۲۰۱۹ برابر دو نماینده هند به دو پیروزی ارزشمند دست یافت و در مجموع رقابت‌های گروهی با کسب ۱۰ برد و یک باخت به عنوان صدرنشین گروه ۲ با اقتدار به مرحله حذفی این مسابقات صعود کرد.

مهشاد عوض زاده دیگر ملی پوش ایرانی در بخش بانوان و دارنده نشان طلای دوبل مسابقات جهانی ۲۰۱۷ کوبه ژاپن هم با ۲ برد متوالی برابر دارتر‌های هند در مجموع صاحب ۸ برد و ۳ باخت شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت تا برای صعود به مرحه حذفی منتظر مسابقه تیم‌های هند و اسلواکی باشد.

اما در بخش مردان علی عزیزی با وجود ۲ برد و جواد بیات با یک برد و یک شکست نتوانستند در جمع ۴ نفر برتر جدول قرار بگیرند و از راهیابی به دور حذفی بازماندند، این دو ملی پوش ایران در این مسابقات هرکدام از ۱۱ بازی صاحب ۶ برد و ۵ باخت شدند.

گفتنی است مسابقات دارت مجازی قهرمانی جهان با حضور ۱۹۲ دارتر در قالب ۴۷ کشور و در ۸ گروه برگزار می‌شود که از هر گروه ۴ نفر برتر به مرحله یک شانزدهم نهایی راه خواهند یافت

تیم ملی چهار نفره دارت کشورمان در گروه ۲ این رقابت‌ها با تیم‌های پاکستان، آفریقای جنوبی، مصر، اسلواکی و هند همگروه بود.

همچنین در خبر دیگری از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، دروازه بان تیم ملی فلوربال ایران که در لیگ سوئد بازی می‌کند در دیدار تیمش مقابل "برگز" به عنوان بهترين بازیکن میدان شناخته شد. کسری عرفانیان راد عضو باشگاه "لینشو پینگ" در دیدار مقابل برگز، بارها منجی دروازه تیمش بود و نقشی کلیدی در این موفقیت داشت.

در این بازی حساس، تیم عرفانیان راد با حساب ۸ بر ۴ به پیروزی رسید و به چهارمین برد متوالی خود دست یافت.
گفتنی است عرفانیان راد دروازبان تیم ملی فلوربال ایران در مسابقات قهرمانی کاپ آسیا ۲۰۱۷ تایلند حضور داشته است.


برچسب ها: دارت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *