حسینی: امیدوارم نتایج سال‌های گذشته ذوب‌آهن را جبران کنیم/ برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم

8:45 - 03 آبان 1399
کد خبر: ۶۶۷۱۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همه در تلاش هستند تا امسال نتایج سال‌های گذشته را جبران کنیم و امیدواریم که در این راه موفق باشیم.

عبدالله حسینی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص جدایی‌اش از تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و پیوستن به تیم ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: باشگاه گل‌گهر برای تمدید قرارداد در نیم‌فصل لیگ نوزدهم به من پیشنهاد داده بود، اما با توجه به ۳، ۲ پیشنهادی که داشتم در نهایت تصمیم گرفتم به ذوب‌آهن بپیوندم. ذوب‌آهن تیم بزرگی است و رحمان رضایی هم که هدایت این تیم را برعهده دارد الگوی فوتبالی من بوده است.

وی درباره شرایط این روز‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم، اما به خاطر تغییرات زیادی که در تیم ذوب‌آهن رخ داده و بازیکنان زیادی رفته‌اند و بازیکنان جدیدی هم اضافه شده‌اند، تیم نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی دارد. خوشبختانه با اردو‌هایی که برگزار کردیم کم‌کم به خواسته‌های کادرفنی نزدیک می‌شویم و سعی می‌کنیم روز به روز هم بهتر شویم.

مدافع جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند نتایج ضعیف یکی، دو سال اخیر خود را جبران کند یا خیر، تصریح کرد: ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است که فینال آسیا را تجربه کرده، ولی چند سالی است که ذوب‌آهن آن تیمی نیست که ما می‌شناختیم. با این حال، همه کادرفنی و بازیکنان در تلاش هستند تا امسال نتایج سال‌های گذشته را جبران کنیم و امیدواریم که در این راه موفق باشیم و ذوب‌آهن را به اوج بازگردانیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *