اهدای خون و پلاسمای ورزشکاران و مسئولان فدراسیون ورزش‌های رزمی

17:14 - 30 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۷۳۵۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مسئولان و ورزشکاران فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور در مرکز اهدای خون کشور، اقدام به اهدای خون و پلاسما کردند.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، براساس توافقات صورت گرفته فی‌مابین فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و سازمان انتقال خون و به منظور گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، رزمی کاران این بار منش پهلوانی و قهرمانی خود را با اهدای خون و پلاسما نشان دادند.

رییس فدراسیون هم که همراه دیگر مسئولان فدراسیون و ورزشکاران در سازمان خون حاضر شده بود، درخصوص این اقدام خداپسندانه گفت: با توجه به نیاز جامعه و بیماران به خون و فرآورده‌های خونی، فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حرکتی جمعی اقدام به اهدای خون نمودند و منش پهلوانی خود را در این شرایط سخت نشان دادند، یکی دیگر از اقدامات مهم و مثبت امروز اهدای پلاسمای رزمی کاران بود که امیدواریم این روند تداوم یابد.

دبیر فدراسیون هم درباره اقدام امروز رزمی کاران سخن گفت. وی با یادآوری حضور رزمی کاران برای کمک به سیل زدگان، خاطر نشان کرد: رزمی کاران همیشه در مراسم دشوار جامعه پیشتاز کمک به مردم کشور بوده در سیل جنوب قبل از نیرو‌های هلال احمر بچه‌های رزمی به یاری سیل زدگان شتافتند. در شرایط فعلی همه گیری کرونا اهدای خون در دستور کار جامعه ورزش و هیات‌های ورزشی قرار دارد و رزمی کاران در این عرصه هم پیشتاز خواهند بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *