تقدیر از رزمندگان خط مقدم سلامت البرز از سوی گروه جهادی شهید باکری

3:01 - 01 آبان 1399
کد خبر: ۶۶۷۴۰۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده گروه جهادی شهید باکری خرمدشت کرج گفت: به منظور قدردانی از پرستاران بیمارستان‌های البرز، با تقدیم شاخه گل از این رزمندگان خط مقدم سلامت در مقابله با کرونا قدردانی شد.
سعید زیوری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به فعالیت‌های کرونایی، گفت: سه ماه معابر مناطق خرمدشت، کمالشهر و پیشاهنگی را در بحث مقابله با کرونا ضد عفونی کردیم.
 
وی در تشریح سایر خدمات پایگاه بسیج امام موسی بن جعفر (ع) خرمدشت کرج در بحث مقابله با کرونا افزود: ۱۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده طی چهار مرحله بین مردم منطقه توزیع شد.

توزیع هزار و ۲۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان
زیوری تأکید کرد: هزار  و ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب اقلام برنج، مرغ، گوشت، روغن، حبوبات، ماکارانی، سویا و تن ماهی به ارزش ریالی هر بسته حدود ۴۳۰ هزار تومان، طی سه دوره بین نیازمندان منطقه توزیع شد..
 
فرمانده گروه جهادی شهید باکری خرمدشت کرج از توزیع ۱۵ هزار غذا بین نیازمندان و کارتن‌خواب‌های منطقه خبرداد و اضافه کرد: طی پنج مرحله این تعداد غذاها توزیع شد و در ماه‌های محرم و صفر هم، شش هزار غذا بین مردم پخش شد.

وی با اشاره به توزیع ۵۲ کارت هدیه با ارزش ریالی سه میلیون ریال (۳۰۰ هزار تومان) بین نیازمندان، گفت: این کارت‌ها در راستای خدمات به مردم در دوران کرونا به دست نیازمندان رسید.

زیوری اظهار داشت: به منظور قدردانی از پرستاران بیمارستان‌های البرز، با تقدیم شاخه گل از این رزمندگان خط مقدم سلامت در مقابله با کرونا قدردانی شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *