رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لیگ قهرمانان اروپا| شب فاجعه‌بار رئال و اتلتیکو/ شکست پورتو در حضور ۱۵ دقیقه‌ای طارمی

0:41 - 01 آبان 1399
کد خبر: ۶۶۷۴۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) با پیروزی پرگل مدافع عنوان قهرمانی، شکست سنگین نمایندگان اسپانیا و تساوی اینتر به پایان رسید.

- روز دوم از هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ در حالی شب گذشته (چهارشنبه) با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید که با برتری پرگل بایرن‌مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی و شکست ناامیدکننده رئال مادرید همراه بود. 

از گروه A دو بازی برگزار شد که در نخستین دیدار که از ساعت ۲۰:۲۵ آغاز شد سالزبورگ در اتریش برابر مهمانش لوکوموتیو به تساوی ۲ بر ۲ رسید. در این دیدار پرگل، ابتدا اِدر با گلزنی در دقیقه ۱۹ لوکوموتیو را پیش انداخت اما با دو گل اسزوبوسلای و یونزوویچ در دقایق ۴۵ و ۵۰ سالزبورگ در آستانه پیروزی قرار گرفت ولی با گلزنی لیساکوویچ در دقیقه ۷۵ برای لوکوموتیو، در نهایت این بازی با تقسیم امتیازات بین دو تیم به اتمام رسید.

 

در دیگر دیدار این گروه بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی میزبان اتلتیکو مادرید بود که در پایان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در یک بازی یکطرفه و با نتیجه ۴ بر صفر از سد شاگردان سیمئونه بگذرد. برای بایرن، کینگزلی کومان در دقایق ۲۸ و ۷۲، گورتزکا در دقیقه ۴۱ و تولیسو در دقیقه ۶۶ گلزنی کردند.

 

در یکی از مهمترین دیدار‌ها و از گروه B رئال مادرید از ساعت ۲۰:۲۵ در حالی در ورزشگاه دی‌استفانو میزبان شاختار دونتسک بود که نماینده اوکراین به دلیل ابتلای ۷ بازیکنش به کرونا با ترکیبی ناقص گام به این بازی گذاشته بود اما عملکرد فاجعه‌بار خط دفاعی رئال در نبود کاپیتان این تیم، سرخیو راموس باعث شد تا شاگردان زیدان با قبول ۳ گل در نیمه نخست یکی از بدترین نمایش‌های کهکشانی‌ها در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به جا بگذارند. در دقیقه ۲۹ ابتدا ته‌ته موفق شد دروازه مادریدی‌ها را باز کند اما در شب پراشتباه مدافعان رئال این‌بار رافائل واران با گل به خودی در دقیقه ۳۳ اختلاف را به دو کل افزایش داد و سپس در دقیقه ۴۲ سولومون توانست با گلزنی حساب کار را ۳ بر صفر به سود مهمان بکند. 

در نیمه دوم، زیدان که به هیچ عنوان دوست نداشت، با شکست به استقبال الکلاسیکو برود، دست به چند تعویض زد و در ابتدا لوکا مودریچ با شوتی دیدنی در دقیقه ۵۴ یکی از گل‌ها را جبران کرد و ۵ دقیقه بعد وینیسیوس جونیور پس از ۱۵ ثانیه از زمان حضورش در میدان توانست رئال را به گل دوم برساند اما شاگردان زیدان در ادامه هرچه زدند به در بسته خورد تا رئال در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بخورد.

 

در بازی دیگر این گروه اینترمیلان در جوزپه‌مه‌آتزا از مونشن گلادباخ میزبانی کرد و با وجود گلزنی روملو لوکاکو در دقیقه ۴۹ نتوانست برتریش را حفظ کند و بنسباینی موفق شد با گلزنی در دقیقه ۶۲ از روی نقطه پنالتی برای نماینده آلمان، کار را به تساوی بکشاند. در ادامه جوناس هافمن با گلزنی در دقیقه ۸۵ توانست مونشن گلادباخ را پیش بیندازد اما این پایان کار نبود و لوکاکو موفق شد با دبل در دقیقه ۹۰ مانع از شکست اینتر شود.

 

از گروه C نیز دو دیدار برگزار شد که در حساسترین بازی این گروه پورتو که مهدی طارمی، مهاجم ایرانی را در اختیار دارد مهمان منچستر سیتی بود که در پایان با وجود حضور ۱۵ دقیقه‌ای طارمی با نتیجه ۳ بر یک برابر میزبان قدرتمند و متمولشان شکست خورد.

 

در این دیدار ابتدا لوییس پیاز در دقیقه ۱۴ پورتو را پیش انداخت اما در ادامه شاگردان گواردیولا با گل دقیقه ۲۱ آگوئرو از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاندند. در ادامه گوندوغان و فران تورس با گلزنی در دقایق ۶۵ و ۷۳ حساب کار را ۳ بر یک به سود منچسترسیتی کردند. 

 

در بازی دیگر این گروه المپیاکوس با گل دقیقه ۹۱ کوکا توانست مارسی را از پیش رو بردارد و با ۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سیتی در رده دوم جدول این گروه بایستد.

 

 از گروه D و در مهمترین بازی لیورپول توانست با گل به خودی تاگلیافیکو در دقیقه ۳۵ با یک گل از سد میزبانش، آژاکس بگذرد تا کلوپ و شاگردانش با این برد خارج از خانه کمی از بحران خارج شوند.

 

در آخرین دیدار نیز، آتلانتا توانست در ادامه روند موفقش در لیگ قهرمانان اروپا و در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۴ بر صفر برابر میزبان گمنامش، میتیلند به پیروزی برسد. 

برای آتلانتا در این دیدار زاپاتا در دقیقه ۲۶، گومز در دقیقه ۳۶، موریل در دقیقه ۴۲ و میرانچوک در دقیقه ۸۹ به ثمر رساندند.

 

لیگ قهرمانان اروپا| شب فاجعه‌بار رئال و اتلتیکو/ شکست پورتو در حضور ۱۵ دقیقه‌ای طارمیه

نتایج کامل دیدارهای روز دوم هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا: 

 

گروه A:

سالزبورگ ۲ - لوکوموتیو مسکو ۲

بایرن مونیخ ۴ - اتلتیکو مادرید صفر

 

گروه B:

رئال مادرید ۲- شاختاردونتسک ۳

اینترمیلان ۲ - مونشن گلادباخ ۲

 

گروه C:

منچسترسیتی ۳ - پورتو ۱

المپیاکوس ۱ - مارسی صفر

 

گروه D:

آژاکس صفر - لیورپول ۱

میتیلند صفر - آتالانتا ۴

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *