وطنخواه: مشکلات پرسپولیس و استقلال شبیه یکدیگر است/ نمی‌دانم وزارت ورزش چگونه می‌خواهد این دو باشگاه را اداره کند

0:45 - 16 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۰۷۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس چهار بازیکن اصلی خود را از دست داده و من با این شرایط نمی‌توانم زیاد خوش‌بین باشم.

رضا وطنخواه در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شرایط باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس و استقلال مشکلاتی شبیه هم دارند، نمی‌دانم وزارت ورزش چگونه می‌خواهد این دو باشگاه را اداره کند. امیدوارم پرسپولیس در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد، اما مسیر دشوار است. پرسپولیس چهار بازیکن اصلی خود یعنی علی علیپور، مهدی ترابی، شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری را از دست داده و من با این شرایط نمی‌توانم زیاد خوش‌بین باشم.

وی  در خصوص جدایی بازیکنان پرسپولیس، تصریح کرد: من هیچگاه با جدایی بازیکنان به دلیل دریافت پول بیشتر و ساختن زندگی خود مخالف نیستم، اما باشگاه هم باید از جدایی آنها درآمدزایی کند. قراردادها باید به گونه‌ای باشد که از جدا شدن ستاره‌های تیم، پول خوبی به باشگاه برسد، اما متاسفانه در بیشتر مواقع در پرسپولیس اینگونه نیست. پرسپولیس بزرگان زیادی دارد که از نظر فوتبالی و مدیریتی کارنامه خوبی دارند و جای آنها خالی است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان پیرامون وضعیت مدیریتی این باشگاه، خاطرنشان کرد: اگه بزرگان پرسپولیس در مدیریت باشگاه حضور داشته باشند دیگر نیاز نیست دولت کمک کند و باشگاه با حمایت هواداران مشکلات خود را برطرف می‌کند. حضور افرادی مثل علی پروین، حسین کلانی و محمد دادکان در مدیریت باشگاه کمک زیادی به پرسپولیس می‌کند و ما آنها را به وزارت ورزش برای حضور در باشگاه معرفی کردیم، اما نمی‌دانم وزارت چگونه تصمیم می‌گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *